Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22129
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАкірі Іон-
dc.date.accessioned2025-05-22T09:19:02Z-
dc.date.available2025-05-22T09:19:02Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationАкірі Іон. STEM-урок математики / Акірі Іон // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 27-29uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22129-
dc.description.abstractАвтор пропонує впровадити в освітню практику новий тип уроку математики – STEM урок математики. Подано характеристики та особливості нового типу уроку математики. Наведено приклади проведення STEM уроків математики. The author proposes to introduce a new type of mathematics lesson into educational practice - STEM lesson of mathematics. The characteristics and features of the new type of mathematics lesson are presented. Examples of conducting STEM mathematics lessons are provided.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»uk
dc.subjectматематикаuk
dc.subjectSTEM урокuk
dc.subjectінтересuk
dc.subjectмотиваціяuk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectmathematicsuk
dc.subjectSTEM lessonuk
dc.subjectinterestuk
dc.subjectmotivationuk
dc.subjectcompetenceuk
dc.titleSTEM-урок математикиuk
dc.title.alternativeAkiri Ion. STEM lesson of mathematics.uk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6.pdf3.67 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.