Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22129
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Акірі Іон | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-22T09:19:02Z | - |
dc.date.available | 2025-05-22T09:19:02Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Акірі Іон. STEM-урок математики / Акірі Іон // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 27-29 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22129 | - |
dc.description.abstract | Автор пропонує впровадити в освітню практику новий тип уроку математики – STEM урок математики. Подано характеристики та особливості нового типу уроку математики. Наведено приклади проведення STEM уроків математики. The author proposes to introduce a new type of mathematics lesson into educational practice - STEM lesson of mathematics. The characteristics and features of the new type of mathematics lesson are presented. Examples of conducting STEM mathematics lessons are provided. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | математика | uk |
dc.subject | STEM урок | uk |
dc.subject | інтерес | uk |
dc.subject | мотивація | uk |
dc.subject | компетентність | uk |
dc.subject | mathematics | uk |
dc.subject | STEM lesson | uk |
dc.subject | interest | uk |
dc.subject | motivation | uk |
dc.subject | competence | uk |
dc.title | STEM-урок математики | uk |
dc.title.alternative | Akiri Ion. STEM lesson of mathematics. | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.