Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22124
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Матяш, О. І. | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-22T09:00:53Z | - |
dc.date.available | 2025-05-22T09:00:53Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Матяш О. І Підготовка вчителя до реалізації принципу наступності у навчанні учнів математики / О. І Матяш // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 14-16 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22124 | - |
dc.description.abstract | Нині існує багато проблем, які стримують розвиток освітньої галузі, не дають можливості забезпечити необхідну якість освіти, яка була б адекватною стрімкому розвитку сучасних технологій. Наступність у навчанні – це основа якісної освіти, яка забезпечує цілісність знань, їх глибину і міцність. Вона особливо важлива для математичної освіти, адже наступність є однією з основних умов системності навчання. Принцип наступності у навчанні означає погодженість і взаємозв’язок усіх компонентів освітнього процесу. Реалізація принципу наступності гарантує забезпечення комфортних умов для розвитку мислення учнів, що, до речі, є головним завданням навчання математики в школі. Чи готові сучасні випускники університетів, майбутні учителі математики, до якісної реалізації принципу наступності у навчанні учнів математики? Наскільки актуальним і доцільним для педагогічних університетів, які готують майбутніх учителів математики є внесення до освітніх програм програмного результату навчання: здатний до реалізації принципу наступності у навчанні учнів математики? | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | математика | uk |
dc.subject | учні | uk |
dc.subject | вчитель | uk |
dc.subject | підготовка вчителів | uk |
dc.title | Підготовка вчителя до реалізації принципу наступності у навчанні учнів математики | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.