Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22123
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСкворцова, Світлана Олексіївна-
dc.contributor.authorSkvortsova, Svitlana Oleksiivna-
dc.date.accessioned2025-05-22T08:58:00Z-
dc.date.available2025-05-22T08:58:00Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСкворцова С. О. Наступність у матиматичній освіті: стратегії подолання методичних бар’єрів / С. О. Скворцова // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 10-13uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22123-
dc.description.abstractПринцип наступності постає фундаментальною методологічною парадигмою неперервної математичної освіти, що забезпечує системну та послідовну траєкторію розвитку математичних компетентностей учнів на різних освітніх рівнях. Наукова концептуалізація принципу наступності детермінує плавкий транзитивний перехід між освітніми ланками з інваріантним збереженням логіки поступального розвитку знань, умінь і навичок суб'єктів навчального процесу.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»uk
dc.subjectматематична освітаuk
dc.subjectметодичні бар'єриuk
dc.subjectподолання бар'єрівuk
dc.titleНаступність у матиматичній освіті: стратегії подолання методичних бар’єрівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1.pdf3.67 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.