Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22123
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Скворцова, Світлана Олексіївна | - |
dc.contributor.author | Skvortsova, Svitlana Oleksiivna | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-22T08:58:00Z | - |
dc.date.available | 2025-05-22T08:58:00Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Скворцова С. О. Наступність у матиматичній освіті: стратегії подолання методичних бар’єрів / С. О. Скворцова // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 10-13 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22123 | - |
dc.description.abstract | Принцип наступності постає фундаментальною методологічною парадигмою неперервної математичної освіти, що забезпечує системну та послідовну траєкторію розвитку математичних компетентностей учнів на різних освітніх рівнях. Наукова концептуалізація принципу наступності детермінує плавкий транзитивний перехід між освітніми ланками з інваріантним збереженням логіки поступального розвитку знань, умінь і навичок суб'єктів навчального процесу. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | математична освіта | uk |
dc.subject | методичні бар'єри | uk |
dc.subject | подолання бар'єрів | uk |
dc.title | Наступність у матиматичній освіті: стратегії подолання методичних бар’єрів | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.