Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2212
Title: | Комплекс заходів педагогічного впливу на формування художньо-творчих якостей студентів-філологів |
Other Titles: | A complex of measures of pedagogical influence on the formation of artistic and creative qualities of students-philologists |
Authors: | Малецька, І. В. Maleczka, I. V. |
Keywords: | художня творчість вчителя розвиток творчих здібностей методика формування художньо-творчих ознак навички креативності креативний підхід до фахової діяльності artistic creation of teacher development of creative capabilities forming method artistically creative signs skills of creative creativity approach to professional activity |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Малецька І. В. Комплекс заходів педагогічного впливу на формування художньо-творчих якостей студентів-філологів / І. В. Малецька // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського: зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2011. – № 3-4. – С. 93-98. |
Abstract: | У статті обґрунтовується методика розвитку художньо-творчих здібностей майбутніх учителів літератури. Описано етапи та рівні розвитку креативних ознак студентів-словесників. Запропоновано конкретні шляхи вирішення задачі формування творчого учителя. Methodology of developing artistically creative abilities of future teachers of literature is grounded in the article. The stages and levels of development of creative signs of students of philologists are described. The concrete ways of decision of task of forming of creative teacher are offered. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2212 |
Appears in Collections: | 2011 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Maleczka I.V..pdf | 1.01 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.