Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22010| Назва: | Порівняльний аналіз губридних моделей глибинного навчання в ризик-орієнтованих завданнях Data mining | 
| Автори: | Шведов, Д. С. Рудніченко, М. Д. Шибаєва, Н. О.  | 
| Ключові слова: | інтелектуальний аналіз даних глибинне навчання  | 
| Дата публікації: | 2025 | 
| Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | 
| Бібліографічний опис: | Шведов Д. С. Порівняльний аналіз губридних моделей глибинного навчання в ризик-орієнтованих завданнях Data mining / Д. С. Шведов , М. Д. Рудніченко , Н. О. Шибаєва // Інформатика, інформаційні системи та технології: тези доповідей двадцять другої Всеукраїнської конференції студентів і молодих науковців (Одеса, 25 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського", ОНУ ім. І. І. Мечнікова. – Одеса, 2025. - С. 138-140. | 
| Короткий огляд (реферат): | Гібридні моделі глибинного навчання набувають дедалі більшого значення у вирішенні ризик-орієнтованих завдань, зокрема у сфері data mining. Оцінка ризиків фінансових часових рядів вимагає розробки методологій, які поєднують переваги різних підходів обчислювального інтелекту. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22010 | 
| Розташовується у зібраннях: | Інформатика, інформаційні системи та технології (2025) | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 22.pdf | 198.72 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.