Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21987
Title: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи |
Authors: | Університет Ушинського |
Keywords: | науково-практична конференція збірник наукових праць математичні уявлення наступності у навчанні математичних дисциплін навчання математики математична компетентність базова середня освіта фахова передвища та вища освіта реалізації принципу навчання |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» |
Citation: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – 232 с. |
Abstract: | До збірника увійшли результати наукових досліджень учасників Всеукраїнської науково-практичної конференції «Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи» за такими напрямами: наступність та перспективність у формуванні математичних уявлень і понять дошкільників та першокласників; наступність у формуванні предметної математичної компетентності в початковій та базовій середній освіті; наступність у навчанні математики в базовій середній та профільній середній освіті; проблеми реалізації наступності у навчанні математичних дисциплін здобувачів фахової передвищої та вищої освіти; підготовка вчителя до реалізації принципу наступності у навчанні математики між різними рівнями освіти. Для викладачів закладів вищої освіти, науковців, вчителів і здобувачів вищої освіти. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21987 |
Appears in Collections: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Continuity in teaching mathematics in the context of the reform of general secondary education.pdf | 3.93 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.