Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21927
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІрхіна, Юліана Валентинівна-
dc.contributor.authorIrkhina, Juliana Valentynivna-
dc.date.accessioned2025-05-05T09:42:21Z-
dc.date.available2025-05-05T09:42:21Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationІрхіна Ю. Аналіз методів та прийомів викладання іноземної мови для студентів спеціальності 014 «Фізична культура і спорт» у межах мультимодального підходу. Інноваційна педагогіка. 2025. Т. 80, № 2. С. 51–54.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21927-
dc.description.abstractУ статті здійснено огляд та аналіз методів та прийомів викладання іноземної мови студентам спеціальності 014 «Фізична культура і спорт» з метою подальшого визначення теоретико-методологічних засад мультимодального підходу. Стисло окреслено принципи застосування мультимодальних технологій у навчанні іноземних мов, зокрема для майбутніх фахівців галузі фізичної культури і спорту, з огляду на комунікативні аспекти освітнього процесу. Визначено, що мультимодальний підхід є ефективним для інтеграції різних каналів сприйняття (зоровий, слуховий, тактильний) у процес навчання, що дає змогу студентам глибше засвоювати іноземну мову через використання аутентичних текстів, відео, аудіо та інтерактивних матеріалів. Завдяки цьому підходу, освітній процес стає більш динамічним і адаптованим до потреб студентів, що спеціалізуються на фізичній культурі та спорті. The article reviews and analyzes the methods and techniques of teaching foreign languages to students of the specialization 014 «Physical Culture and Sports» to further identify the theoretical and methodological foundations of the multimodal approach. The principles of applying multimodal technologies in foreign language teaching, particularly for future professionals in the field of physical culture and sports, are briefly outlined, considering the communicative aspects of the educational process. It has been established that the multimodal approach is effective in integrating different channels of perception (visual, auditory, tactile) into the learning process, enabling students to gain a deeper understanding of foreign languages through the use of authentic texts, videos, audio materials, and interactive resources. This approach makes the educational process more dynamic and adaptable to the needs of students specializing in physical culture and sports.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectмультимодальний підхідuk
dc.subjectіноземні мовиuk
dc.subjectфізична культура і спортuk
dc.subjectпрофесійно-орієнтовані текстиuk
dc.subjectінтерактивні вправиuk
dc.subjectформування іншомовних компетенційuk
dc.subjectmultimodal approachuk
dc.subjectforeign languagesuk
dc.subjectphysical culture and sportsuk
dc.subjectprofessionally oriented textsuk
dc.subjectinteractive exercisesuk
dc.subjectforeign language competence developmentuk
dc.titleАналіз методів та прийомів викладання іноземної мови для студентів спеціальності 014 «Фізична культура і спорт» у межах мультимодального підходуuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра германських і східних мов та методики їх навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11.pdf152.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.