Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21912
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМардарова, Ірина Костянтинівна-
dc.contributor.authorMardarova, Iryna Kostyantynivna-
dc.contributor.authorHudanych, Nataliia-
dc.date.accessioned2025-04-29T06:53:51Z-
dc.date.available2025-04-29T06:53:51Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationMardarova І. К. Pedagogical practice as a factor in the development of students' cognitive initiative / І. К. Mardarova, N Hudanych // Eurointegration in art, science and education : experience, development perspectives : 2nd International scientific-practical conference =Євроінтеграція в мистецтві, науці та освіті: досвід, перспективи розвитку : II Міжнародна науково-практична конференція. – Klaipėda University, 2025. – Р. 235-237.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21912-
dc.description.abstractThe study analyses the peculiarities of the development of students' cognitive initiative in the process of pedagogical practice in preschool education institutions. The main aspects of the organisation of pedagogical practice are revealed: creating conditions for independent work, using active teaching methods, reflection and feedback, mentoring support. У дослідженні аналізуються особливості розвитку пізнавальної ініціативи студентів у процесі педагогічної практики в дошкільних навчальних закладах. Розкрито основні аспекти організації педагогічної практики: створення умов для самостійної роботи, використання активних методів навчання, рефлексія та зворотний зв'язок, наставницька підтримка.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherKlaipėda Universityuk
dc.subjectcognitive initiative of studentsuk
dc.subjectpedagogical practiceuk
dc.subjectpreschool education institutionsuk
dc.subjectprofessional training of teachersuk
dc.subjectізнавальна ініціатива студентівuk
dc.subjectпедагогічна практикаuk
dc.subjectдошкільні навчальні закладиuk
dc.subjectпрофесійна підготовка педагогівuk
dc.titlePedagogical practice as a factor in the development of students' cognitive initiativeuk
dc.title.alternativeПедагогічна практика як фактор розвитку пізнавальної ініціативи студентівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра дошкільної педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mardarova Iryna.pdf10.4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.