Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21875
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Симоненко, Світлана Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Symonenko, Svitlana Mykolaivna | - |
dc.contributor.author | Овадюк, Н. | - |
dc.date.accessioned | 2025-04-17T10:39:04Z | - |
dc.date.available | 2025-04-17T10:39:04Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Симоненко С. М. Особливості роботи практичного психолога з внутрішньо переміщеними дітьми / С.М. Симоненко // Наукові праці Міжрегіональної академії управління персоналом. Психологія. - 2022. - Вип. 1 (54). - С. 68-77. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21875 | - |
dc.description.abstract | У статті подано результати дослідження актуальної для сучасної психології проблеми порушень психоемоційної сфери, а саме: тривожності та агресії внутрішньо переміщених осіб молодшого шкільного віку, що може мати серйозні наслідки, які впливатимуть на все подальше життя. Тому актуальним є дослідження означених порушень і знаходження засобів і методів надання психологічної допомоги дітям – мігрантам. Проаналізовано різні наукові підходи до дослідження поставленої проблеми. Було визначено, що тривожність та агресія виступають найбільш вираженими емоційними порушеннями, які прослідковуються у внутрішньо переміщених дітей молодшого шкільного віку. Метою дослідження було вивчення особливостей емоційних порушень у внутрішньо переміщених дітей-мігрантів, а також розробка та апробація програми роботи практичного психолога з означеною категорією молодших школярів. Емпіричне дослідження психоемоційного стану, рівня агресії і тривожності у внутрішньо перемішених ді- тей молодшого шкільного віку показало, що майже всі показники тривожності і агресії знаходяться на високому та середньому рівні, тобто більша частина досліджуваних мають тенденцію до проблем з емоційним станом. Виходячи з аналізу проведеного дослідження, були розроблені психокорекційні заняття, спрямовані на корекцію тривожності та агресії внутрішньо перемішених дітей молодшого шкільного віку за допомогою арт-терапії. Після проведення корекційної роботи серед дітей з високими показниками тривожності та агресії, була проведена повторна діагностика, яка показала статистично значуще зниження результатів тривожності і агресії та покращення психоемоційного стану внутрішньо переміщених дітей молодшого шкільного віку. The article presents the results of a study of the problem of psycho-emotional disorders relevant to modern psychology, namely: anxiety and aggression of internally displaced persons of primary school age, which can have serious consequences that will affect all later life. Therefore, it is important to study these violations and find the means and methods of providing psychological assistance to children – migrants. Various scientific approaches to the study of the problem are analyzed. It was determined that anxiety and aggression are the most pronounced emotional disorders that are observed in internally displaced children of primary school age. The aim of the study was to study the features of emotional disorders in internally displaced migrant children, as well as to develop and test the program of work of a practical psychologist with this category of primary school children. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Міжрегіональна Академія управління персоналом (МАУП) | uk |
dc.subject | внутрішньо переміщені діти молодшого шкільного віку | uk |
dc.subject | психоемоційні порушення | uk |
dc.subject | тривожність | uk |
dc.subject | агресія | uk |
dc.subject | корекційна програма | uk |
dc.subject | internally displaced children of primary school age. | uk |
dc.subject | psycho-emotional disorders | uk |
dc.subject | aggression | uk |
dc.subject | psycho-correctional program | uk |
dc.subject | anxiety | uk |
dc.title | Особливості роботи практичного психолога з внутрішньо переміщеними дітьми | uk |
dc.title.alternative | Рeculiarities of the work of a practical psychologist with internally displaced children of primary school age | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Кафедра теорії та методики практичної психології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Рeculiarities of the work.pdf | 445.4 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.