Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21864
Title: | Формування творчої компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва на засадах функціонально-системного підходу : дис. док. філос.наук за спеціальністю 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) |
Other Titles: | Formation of creative competence of future musical art teachers on the basis of a functional systems approach” |
Authors: | Сюй Ченьцзи Xy Chenzi |
Keywords: | компетентність функціонально-системний підхід компетентнісний підхід професійна творча компетентність майбутні вчителі музичного мистецтва музичне мистецтво і музична педагогіка функції інноваційне освітнє середовище здобувачі музичної освіти професійна підготовка творчість і творче самовираження класична та естрадна музика виконавська майстерність герменевтика художнє спілкування competence functional-system approach competency-based approach professional creative competence future music teachers musical art and music pedagogy functions innovative educational environment music education students. professional training creativity and creative self-expression classical and popular music performance mastery hermeneutics artistic communication |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" |
Citation: | Сюй Ченьцзи Формування творчої компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва на засадах функціонально-системного підходу : дис. док. філос.наук за спеціальністю 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) / Сюй Ченьцзи; наук. кер. І. Г. Кьон; Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського". - Одеса, 2025. - 254 с. |
Abstract: | Актуальність дослідження питань, пов’язаних із формуванням в майбутніх бакалаврів музичного мистецтва творчої компетентності обумовлена тим, що сучасні вчителі діють в умовах складного й мінливого соціокультурного середовища і мають відповідати потребам суспільства у діяльності вмотивованих особистостей, озброєних сучасними інноваційними знаннями і вміннями, здатних забезпечувати світоглядно-виховну, художньо-орієнтовану та особистісно-спрямовану музичну освіту учнів нових генерацій завдяки постійному прагненню до творчої самореалізації й професійного самовдосконалення. У сучасних наукових дослідженнях компетентність розглядається як цілісне, інтегральне особистісне утворення, в якому поєднуються система ціннісних орієнтацій і набутих знань, умінь і навичок, оволодіння якими забезпечує здатність людини адаптуватися до особливостей сучасного соціокультурного середовища й успішно вирішувати різноманітні завдання на основі набутого освітнього та життєвого досвіду в різних сферах діяльності. The relevance of studying issues related to the formation of creative competence in future bachelors of musical art is conditioned by the fact that modern teachers operate in a complex and changing socio-cultural environment and must meet the needs of society in the activity of motivated individuals, armed with modern innovative knowledge and skills, capable of providing ideological and educational, artistically oriented and personally directed musical education of new generations of students through a constant desire for creative self-realization and professional self-improvement. In modern scientific research, competence is considered as a holistic, integral personal formation, which combines a system of value orientations and acquired knowledge, skills and abilities, the mastery of which ensures a person’s ability to adapt to the peculiarities of the modern socio-cultural environment and successfully solve various tasks based on the acquired educational and life experience in various fields of activity. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21864 |
Appears in Collections: | Дисертації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Xy Chenzi.pdf | 6.69 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.