Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21863
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯн Пенфей-
dc.contributor.authorYang Pengfei-
dc.date.accessioned2025-04-16T10:15:40Z-
dc.date.available2025-04-16T10:15:40Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЯн Пенфей Методика фахової підготовки майбутніх викладачів вокалу України і Китаю на засадах Європейської вокальної культури : дис. ... доктора філос. наук за спец. 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) / Пенфей Ян; наук. кер. Н. Г. Кьон; Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського." - Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2025. - 236 с.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21863-
dc.description.abstractУ дисертації представлено результати наукового дослідження проблеми підготовки здобувачів України й Китаю за другим, магістерським рівнем вищої освіти, до викладання вокалу на засадах засвоєння багатовікових здобутків європейської вокальної культури. Актуальність дослідження означених питань в галузі музичного, зокрема - вокального мистецтва в Україні і Китаї зумовлена особливою популярністю співу в обох країнах і зацікавленістю педагогічної спільноти в збагаченні змісту і форм культурного діалогу між Сходом і Заходом в умовах глобалізації та інтернаціоналізації освітнього простору, інтенсифікації міжнародних творчих контактів, а також посиленням зацікавленості в пізнанні духовного буття людства в різні цивілізаційно-культурні епохи через пізнання художньої творчості народів. З цього погляду важливого значення набуває пізнання вокальної культури суспільства у всьому розмаїтті – від фольклорних до класичних, академічних співочих традицій та їх трансформації в творчості митців доби модерну. У вокальній педагогіці України і Китаю вкорінене уявлення про те, що підґрунтя академічного вокального виконавства становить європейська спадщина, представлена, в першу чергу, здобутками італійського бельканто. Однак все більш помітним в останній час стає визнання цінності європейської вокальної культури у всьому різноманітті її проявів, що зумовлює важливість розширення культурно-історичних і стилістичних меж змісту вокальної освіти майбутніх спеціалістів у мистецької галузі. The dissertation presents the results of a scientific study on the problem of training students from Ukraine and China of the second, master’s level of higher education, for teaching vocals on the basis of mastering the centuries-old achievements of European vocal culture. The relevance of the study of the above-mentioned issues in the field of music, in particular vocal art, in Ukraine and China is conditioned by the particular popularity of singing in both countries and the interest of the pedagogical community in enriching the content and forms of cultural dialogue between the East and the West in the context of globalization and internationalization of the educational space, intensification of international creative contacts, as well as increasing interest in understanding the spiritual existence of humanity in different civilizational and cultural eras through the cognition of the artistic creativity of peoples. From this point of view, the cognition of the vocal culture of society in all its diversity – from folklore to classical, academic singing traditions and their transformation in the work of artists of the modern era – becomes important.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectєвропейська вокальна культураuk
dc.subjectглобалізаціяuk
dc.subjectінтернаціоналізаціяuk
dc.subjectвокальна і вокально-фахова підготовкаuk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectмистецька педагогічна освітаuk
dc.subjectмузична педагогікаuk
dc.subjectвокально-виконавська майстерністьuk
dc.subjectмайбутні викладачі вокалуuk
dc.subjectмузичне мистецтво і виконавствоuk
dc.subjectінтеграціяuk
dc.subjectтворчість і творча самореалізаціяuk
dc.subjectмузично-педагогічна діяльністьuk
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectмузично-педагогічна підготовка здобувача вищої освітиuk
dc.subjectEuropean vocal cultureuk
dc.subjectglobalizationuk
dc.subjectinternationalizationuk
dc.subjectvocal and vocal-professional traininguk
dc.subjectcompetencyuk
dc.subjectartistic pedagogical educationuk
dc.subjectmusic pedagogyuk
dc.subjectfuture vocal teachersuk
dc.subjectmusical art and performanceuk
dc.subjectvocal-performing skillsuk
dc.subjectintegrationuk
dc.subjectcreativity and creative self-realizationuk
dc.subjectmusical and pedagogical training of a higher education student; musical and pedagogical activityuk
dc.subjectdistance learninguk
dc.titleМетодика фахової підготовки майбутніх викладачів вокалу України і Китаю на засадах Європейської вокальної культури : дис. ... доктора філос. наук за спец. 014 Середня освіта (Музичне мистецтво)uk
dc.title.alternativeMethods of professional training of future vocal teachers of Ukraine and China on the basis of european vocal cultureuk
dc.typeThesisuk
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pengfei Yang.pdf3.03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.