Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21850
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ончуленко, Михайло Іванович | - |
dc.date.accessioned | 2025-04-09T12:31:39Z | - |
dc.date.available | 2025-04-09T12:31:39Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Ончуленко М. І. Теорія секуляризації огюста конта в неповному та повному позитивних значеннях / М. І. Ончуленко // Перспективи : соціально-політичний журнал. – 2024. – № 4. – С.204-209. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21850 | - |
dc.description.abstract | Актуальність. Цілепокладання філософсько-соціологічних штудій секуляризації з самого початку було орієнтоване на ідеали позитивістської науки, провадження та культивація яких призвели до негативних для релігії наслідків. Огюста Конта, теорія секуляризації якого аналізується в цій статті, часто називають головним винуватцем такого положення справ. Саме його позитивна філософія стала початковим джерелом зазначеного вище підходу. Але, такий погляд лише частково вірний, так як у творчості французького мислителя було два періоди і, відповідно, два варіанти позитивної філософії, кожен з яких має свою специфіку щодо секуля- ризації. Аналізу цієї розбіжності присвячена дана стаття | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | позитивна філософія | uk |
dc.subject | теорія секуляризації | uk |
dc.subject | релігія людства | uk |
dc.subject | поступ | uk |
dc.title | Теорія секуляризації огюста конта в неповному та повному позитивних значеннях | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2024 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
29.pdf | 290.39 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.