Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21804
Title: | Використання варіантів ускладнення ігрових методик під час розвитку мовної компетенції здобувачів вищої освіти |
Other Titles: | Use of options for complicating play methods for the development of university students’ linguistic competence |
Authors: | Ілясов, Олександр Олександрович Iliasov, Oleksandr |
Keywords: | початкове навчання риторика красномовство лінгвістика ігрові методики словниковий запас побудова висловлення rhetoric game techniques linguistic game linguistic competence pedagogical education |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» |
Citation: | Ілясов О. О. Використання варіантів ускладнення ігрових методик під час розвитку мовної компетенції здобувачів вищої освіти / О. О. Ілясов // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. № 4 (149). Одеса, 2024. С. 26-32. |
Abstract: | У статті проаналізовано можливості використання ігрових методик у навчанні риторики та красномовства як засобів активізації та збільшення словникового запасу, формування навичок правильної, чіткої будови висловлювань; розглянуто роль лінгвістичної гри як засобу, що сприяє формуванню комунікативної компетентності майбутніх учителів, підтриманню інтересу до навчання. Розвиток лінгвістичної компетенції є важливим завданням не лише для шкільного вчителя, а й для викладача педагогічного університету, оскільки лише всебічно розвинена особистість може бути добрим наставником для підростаючого покоління. Водночас аналіз літератури свідчить про те, що певні питання, пов’язані з проблемою в окресленій галузі, ще потребують подальшої розробки. Зокрема, подальших досліджень потребує питання використання як інструменту розвитку лінгвістичної компетенції низки ігрових методик. Одним із найскладніших завдань, які постають перед учителем, є активізація словникового запасу кожного здобувача вищої освіти. Для вирішення цієї проблеми існує ряд ігрових методик, заснованих на пошуку лексичних одиниць, що задовольняють заздалегідь заданим умовам. The article deals with the role of linguistic games as a means of developing the communicative competence of future teachers and maintaining their interest in learning, with the analysis of possibilities of using game techniques in teaching rhetoric and eloquence as means of activating and increasing vocabulary, forming skills of correct, harmonious structure of utterances. Development of linguistic competence is an important challenge not only for a school teacher, but also for a teacher of pedagogical university, as only fully developed personality can be a good mentor to the younger generation. At the same time, the analysis of the literature indicates that certain problems associated with the problem in this field, still require further development. In particular, further research needs both the use of a tool for development of linguistic competence and a number of gaming techniques. One of the most difficult challenges facing teacher is activation of each student’s vocabulary. To solve this problem there is a number of gaming techniques based on searching lexical units satisfying predetermined conditions. Linguistic games play an important role in the process of teaching humanities disciplines, in particular in the process of teaching rhetoric. They expand the vocabulary of university students, develop the skills of correct, harmonious construction of a statement, enhancing its expressiveness. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/${dspace.ui)/handle/123456789/21804 |
Appears in Collections: | 2024 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.