Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21802
Назва: | Вимоги до цифрових освітніх ресурсів економіко-управлінської підготовки майбутніх магістрів галузі інформаційних технологій |
Інші назви: | Requirements for digital educational resources for economic and managerial training of future masters in information technology |
Автори: | Вакалюк, Т. А. Антонюк, Д. С. |
Ключові слова: | вимоги цифрові освітні ресурси економіко-управлінська підготовка ІТ-галузь майбутні магістри requirements digital educational resources economic and management training IT industry future masters |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Антонюк Д. С. Вимоги до цифрових освітніх ресурсів економіко-управлінської підготовки майбутніх магістрів галузі інформаційних технологій / Д. С. Антонюк, Т. А. Вакалюк, // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. № 4 (149). Одеса, 2024. С. 11-19. |
Короткий огляд (реферат): | Сучасний світ стрімко рухається шляхом цифровізації освітнього процесу. Цей рух суттєво пришвидшився через низку глобальних викликів, як-от пандемія COVID-19, військові конфлікти та природні катастрофи. Саме тому метою цього дослідження є виокремлення вимог до цифрових освітніх ресурсів економіко-управлінської підготовки майбутніх магістрів галузі інформаційних технологій. У статті були використані такі методи дослідження: аналізу й узагальнення досвіду для визначення вимог до цифрових освітніх ресурсів. За результатами визначено вимоги до цифрових освітніх ресурсів економіко-управлінської підготовки майбутніх магістрів галузі інформаційних технологій. Усі вимоги поділені за 6 напрямами: педагогічні, змістові, специфічні для ІТ-галузі, технологічні, організаційні та користувацькі. Серед педагогічних вимог виділено: професійну спрямованість, міждисциплінарність цифрових освітніх ресурсів, проблемно-орієнтованість, практичну цінність, актуальність контенту. До змістових вимог віднесено: відповідність освітнім стандартам, структурованість матеріалу, різнорівневість матеріалу, наявність практичних прикладів з ІТ-індустрії, різноманітність форматів контенту, актуальність економічних даних і бізнес-кейсів, фаховість. До специфічних вимог для ІТ-галузі віднесено: можливість моделювання бізнес-процесів, можливість моделювання процесів управління ІТ-проєктами, підтримка або інтеграція із системами управління проєктами, інтеграція із системами контролю версій, підтримка методологій гнучкої розробки. До технологічних вимог віднесено: інтеграцію з професійними / освітніми інструментами, підтримка командної роботи, кросплатформовість, масштабованість, безпека даних, адаптивний дизайн. До організаційних вимог віднесено: гнучкість навчання, модульність, інтерактивність, мультимедійність, моніторинг прогресу, зворотній зв’язок. І до користувацьких вимог віднесено: інтуїтивний інтерфейс, швидкий доступ до потрібної інформації, персоналізація навчального середовища, кастомізація інтерфейсу, можливість офлайн-доступу до матеріалів; багатомовність, інклюзивність. The modern world is rapidly moving towards the digitalisation of the educational process. This movement has accelerated significantly due to several global challenges, such as the COVID-19 pandemic, military conflicts and natural disasters. That is why this study aims to identify the requirements for digital educational resources for the economic and managerial training of future masters in information technology. The article uses the following research methods: analysis and generalisation of experience to determine the requirements for digital educational resources. As a result, the requirements for digital educational resources for the economic and managerial training of future masters in information technology have been determined. All requirements are divided into six areas: pedagogical, content, specific to the IT industry, technological, organisational and user. The pedagogical requirements include professional orientation, interdisciplinarity of digital educational resources, problem orientation, practical value, and content relevance. The content requirements include compliance with educational standards, structured material, multi-level material, availability of practical examples from the IT industry, variety of content formats, relevance of economic data and business cases, and professionalism. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/${dspace.ui)/handle/123456789/21802 |
Розташовується у зібраннях: | 2024 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
4.pdf | 596.87 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.