Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21677
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДунєва, Л. А.-
dc.date.accessioned2025-03-24T10:14:31Z-
dc.date.available2025-03-24T10:14:31Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationДунєва Л. А. Розвиток творчих здібностей дітей з особливими освітніми потребами у Нерубайському академічному ліцеї №1 / Л. А. Дунєва // Модернізація освітнього процесу в сучасних закладах освіти: збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Одеса, Україна, 20-21 лютого 2025 року). Редколегія: І.А.Княжева, Т.І.Койчева, Т.Ю. Осипова, О. А. Галіцан, І. О. Бартєнєва, О.П.Ноздрова, І.С.Артемьєва, П.П.Кинєва. Одеса: Університет Ушинського, 2025. С. 26–35.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21677-
dc.description.abstractРозвиток творчих здібностей школярів набув у даний час велике соціальне значення. Доведено, діти з особливими освітніми потребами розвиваються по тим же самим закономірностям, що і їх нормальні однолітки. Це відноситься як до закономірностей пізнавальної діяльності, так і до розвитку дитини в цілому. Саме шкільний вік – сенситивний період розвитку творчості. Творчість є однією з найзмістовніших форм психічної активності, яку розглядають як універсальну здібність, що може забезпечити успішність багатоманітної діяльності молодших школярів. Це природна здібність, яку можна розвивати.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Нерубайський навчально-виховний комплекс "школа-гімназія" Нерубайської сільської радиuk
dc.subjectтворчі здібностіuk
dc.subjectособливі освітні потребиuk
dc.subjectшкільний вікuk
dc.titleРозвиток творчих здібностей дітей з особливими освітніми потребами у Нерубайському академічному ліцеї №1uk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3.pdf3.51 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.