Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21638
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШугай, Алла Юріївна-
dc.contributor.authorХарченко, Оксана Олександрівна-
dc.contributor.authorЩенявська, Алла Володимирівна-
dc.date.accessioned2025-02-28T09:51:30Z-
dc.date.available2025-02-28T09:51:30Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationШугай А. Ю. Integration of technology in education : transforming learning for the digital era / А. Ю. Шугай , О. О. Харченко , А. В. Щенявська // Психолого-педагогічні аспекти реалізації сучасних методів навчання у закладах освіти: збірник матеріалів всеукраїнської науково-методичної конференції. Одеса : Університет Ушинського, 2024. - С.160-162.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21638-
dc.description.abstractIntegrating technology in education is changing the traditional learning environment and how students access and interact with information. As technology becomes increasingly in demand in everyday life, its impact on education is becoming stronger. Interactive, tailored, and personalised learning with the help of technology prepares students as future workers for digital demands. In this work, we review the benefits, challenges, and potential of integrating technology into education, focusing on its role in increasing engagement, accessibility, and skill development.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectinformationuk
dc.subjectintegrating technologyuk
dc.subjectlearning environmentuk
dc.titleIntegration of technology in education : transforming learning for the digital erauk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Психолого-педагогічні аспекти реалізації сучасних методів навчання у закладах освіти (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
48.pdf3.31 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.