Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21607
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоргун, Лариса Миколаївна-
dc.contributor.authorKorhun, Larysa Mykolayivna-
dc.date.accessioned2025-02-26T08:44:52Z-
dc.date.available2025-02-26T08:44:52Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКоргун Л. М. Професійна підготовка здобувачів з особливими освітніми потребами в закладах вищої освіти України / Л. М. Коргун // Психолого-педагогічні аспекти реалізації сучасних методів навчання у закладах освіти: збірник матеріалів всеукраїнської науково-методичної конференції. Одеса : Університет Ушинського, 2024. - С.65-69.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21607-
dc.description.abstractВ останні роки переважна кількість розвинутих країн декларують принцип побудови «суспільства для всіх». Цей принцип передбачає рівний доступ до якісної освіти всіх верств населення. Низка резолюцій Генеральної асамблеї ООН як пріоритетне завдання розглядає сприяння забезпеченню рівних можливостей для осіб з обмеженими можливостями здоров'я, що означає перенесення акцентів щодо цієї категорії осіб з питань медичної допомоги, опіки, надання їм допомоги в адаптації на реформування самого суспільства, де особа з обмеженими можливостями не почуватиметься неповноцінною, де вона зможе без обмежень задовольняти свої потреби, у тому числі потребу в якісній освіті.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectсуспільствоuk
dc.subjectадаптаціяuk
dc.subjectгромадські діяльностіuk
dc.titleПрофесійна підготовка здобувачів з особливими освітніми потребами в закладах вищої освіти Україниuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Психолого-педагогічні аспекти реалізації сучасних методів навчання у закладах освіти (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20.pdf3.31 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.