Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21588
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бережний, Сергій Дмитрович | - |
dc.date.accessioned | 2025-02-19T12:13:48Z | - |
dc.date.available | 2025-02-19T12:13:48Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Бережний С. Д. Особливості санкції Ч. 2 ст.115 КК України / С. Д. Бережний // Психолого-педагогічні аспекти реалізації сучасних методів навчання у закладах освіти: збірник матеріалів всеукраїнської науково-методичної конференції. Одеса : Університет Ушинського, 2024. - С. 15-17. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21588 | - |
dc.description.abstract | Розуміючи надзвичайно важливу роль покарання у протидії злочинності, законодавець у КК 2001 р. по новому підійшов до побудови системи покарань, розташувавши покарання за принципом «від менш суворих до більш суворих» та значно розширивши перелік їх видів. Проте якою б досконалою не була система кримінальних покарань, її ефективність у боротьбі зі злочинністю визначається не лише власними перевагами та якостями, а й тим, наскільки науково обґрунтовано, оптимально й якісно реалізовано систему покарань у кримінально-правових санкціях закону, а також тим, наскільки професійно грамотно й відповідно до закону ці кримінально-правові санкції реалізуються в судовій практиці при розгляді конкретних кримінальних справ. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | злочинність | uk |
dc.subject | протидія злочинності | uk |
dc.subject | кримінальні справи | uk |
dc.title | Особливості санкції Ч. 2 ст.115 КК України | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Психолого-педагогічні аспекти реалізації сучасних методів навчання у закладах освіти (2024) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.