Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21580Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Університет Ушинського | - |
| dc.date.accessioned | 2025-02-18T10:04:32Z | - |
| dc.date.available | 2025-02-18T10:04:32Z | - |
| dc.date.issued | 2024 | - |
| dc.identifier.citation | Психолого-педагогічні аспекти реалізації сучасних методів навчання у закладах освіти: збірник матеріалів всеукраїнської науково-методичної конференції. - Одеса : Університет Ушинського, 2024. - 208 с. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21580 | - |
| dc.description.abstract | До збірника ввійшли матеріали всеукраїнської науково-методичної конференції, присвяченої різним аспектам організації освітнього процесу в умовах цифрової трансформації, сучасним методам та формам організації освітнього процесу у закладах освіти різного рівня, підготовці фахівців соціономічної сфери у закладах освіти. Науковці висвітлюють питання щодо сучасних форм і методів організації освітнього процесу в умовах цифрової трансформації. | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
| dc.subject | збірник конференцій | uk |
| dc.subject | психолого-педагогічні аспекти | uk |
| dc.subject | сучасні методи навчання | uk |
| dc.subject | цифрова трансформація | uk |
| dc.subject | освітній процес | uk |
| dc.title | Психолого-педагогічні аспекти реалізації сучасних методів навчання у закладах освіти | uk |
| dc.type | Book | uk |
| Appears in Collections: | Психолого-педагогічні аспекти реалізації сучасних методів навчання у закладах освіти (2024) | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Collection of materials of the All-Ukrainian Scientific and Methodological.pdf | 3.51 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.