Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21561
Title: | Методичні рекомендації з проходження виробничої (мовної) практики для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності «013 Початкова освіта», освітньо - професійної програми «Початкова освіта. Англійська мова. |
Authors: | Фогель, Тетяна Миколаївна Fogel, Tetyana Mykolaivna |
Keywords: | методичні реокмендації англійська мова проведення практики виробнича практика оформлення документації |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Фогель Т. М. Методичні рекомендації з проходження виробничої (мовної) практики для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності «013 Початкова освіта», освітньо - професійної програми «Початкова освіта. Англійська мова. / Т. М. Фогель. - Одеса : Університет Ушинського, 2025. - 56 с. |
Abstract: | У методичних рекомендаціях з проходження виробничої (мовної) практики для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності «013 Початкова освіта», освітньо - професійної програми «Початкова освіта. Англійська мова.» висвітленні етапи організації та проведення практики в закладах загальної середньої освіти, зміст практики, індивідуальні завдання, рекомендації щодо оформлення звітної документації та критерії оцінювання результатів практики. Методичні рекомендації включають перелік питань та документів, що повинен опанувати студент під час проходження виробничої практики; порядок складання, оформлення і захисту звітної документації. Методичні рекомендації можуть бути використані здобувачами вищої освіти спеціальностей 013 Початкова освіта, а також викладачами закладів вищої освіти. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21561 |
Appears in Collections: | Кафедра германських і східних мов та методики їх навчання |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.