Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21551
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛистопад, Олексій Анатолійович-
dc.contributor.authorLystopad, Oleksii Anatoliyovych-
dc.contributor.authorМардарова, Ірина Костянтинівна-
dc.contributor.authorMardarova, Iryna Kostyantynivna-
dc.date.accessioned2025-02-06T13:06:28Z-
dc.date.available2025-02-06T13:06:28Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЛистопад О. А. Формування професійно-педагогічного світогляду майбутніх вихователів / О. А. Листопад , І. К. Мардарова // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, 2022, Вип. 1 (48) C. 46-55.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21551-
dc.description.abstractУ статті визначено сутність поняття «професійно-педагогічний світогляд вихователів закладів дошкільної освіти». Встановлено, що професійно-педагогічний світогляд вихователів закладів дошкільної освіти виконує специфічні функції: методологічну, гносеологічну, аксіологічну, прогностичну, рефлексивну, культурологічну, організаційну. У структурі професійно-педагогічного світогляду вихователів закладів дошкільної освіти визначено такі компоненти: мотиваційно-ціннісний, гностичний, емоційно-вольовий та діяльнісно- практичний. Розроблено та апробовано методику поетапного формування професійно-педагогічного світогляду вихователів закладів дошкільної освіти, що включала ряд послідовних, взаємопов’язаних етапів: професійно- орієнтаційний; теоретичний; проєктувально-навчальний; навчально-практичний; професійно-практичний.uk
dc.language.isootheruk
dc.subjectпрофесійно-педагогічний світоглядuk
dc.subjectвихователі закладів дошкільної освітиuk
dc.titleФормування професійно-педагогічного світогляду майбутніх вихователівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра дошкільної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vgnpu_2022_1_7.pdf889.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.