Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21545
Title: | Preparation of students for valeology and pedagogical activities in the conditions of preschool educational institutions: theoretical and practical aspects |
Other Titles: | Підготовка студентів до валеолого-педагогічної діяльності в умовах ЗДО: теоретичний і практичний аспекти |
Authors: | Листопад, Олексій Анатолійович Lystopad, Oleksii Anatoliyovych Мардарова, Ірина Костянтинівна Mardarova, Iryna Kostyantynivna Гуданич, Наталія Миколаївна Hudanych, Nataliia |
Keywords: | valeology and pedagogical activities preparation of students preschool educational institutions валеолого-педагогічна діяльність підготовка студентів заклад дошкільної освіти |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Ізмаїл: РВВ ІДГУ |
Citation: | Lystopad О. А. Preparation of students for valeology and pedagogical activities in the conditions of preschool educational institutions: theoretical and practical aspects / О. А. Lystopad, І. К. Mardarova, N. Hudanych // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету: збірник наукових праць. Педагогічні науки. Ізмаїл: РВВ ІДГУ, 2023. - Вип. 64. - С. 111–123. |
Abstract: | Global trends in the development and modernization of education emphasize the preservation and strengthening of children’s health during education, the safety of their life activities, which is connected with the consequences of the ongoing pandemic and the outbreak of the coronavirus disease in the world, and in our country at the moment also with hostilities. Children starting from preschool age now need constant guardianship and care of adults, relief of stress, correction of post-traumatic conditions and behavioral disorders, gaining experience of safe actions during military clashes, systemic discrimination, skills of non-conflict interaction and health-preserving activities. This necessitates the introduction of a health-preserving approach to education and sets requirements for the level of training of future educators to carry out valeological-pedagogical activities. Світові тенденції розвитку та модернізації освіти акцентують увагу на збереженні та зміцненні здоров’я дітей під час навчання, безпеки їх життєдіяльності, що пов’язано з наслідками невгасаючої пандемії та спалахом коронавірусної хвороби у світі, а в нашій країні наразі також із бойовими діями. Діти починаючи з дошкільного віку потребують зараз постійної опіки і турботи дорослих, зняття в них стресового напруження, корекції посттравматичних станів та поведінкових розладів, отримання досвіду безпечних дій під час воєнних сутичок, системної дискримінації, навичок безконфліктної взаємодії та здоров’язбережувальної діяльності. Це зумовлює необхідність упровадження в освіту здоров’язбережувального підходу та ставить вимоги до рівня підготовки майбутніх вихователів до здійснення валеолого-педагогічної діяльності. Вихователь стикається із проблемами організації профілактично-оздоровчого середовища в умовах закладу дошкільної освіти, особливостями побудови партнерської взаємодії з батьками стосовно педагогічного супроводу та підтримки дітей, як особливо вразливої категорії населення, збереження їх здоров’я, профілактики фізичної, психічної та соціальної дезадаптації. Таким чином, на систему вищої освіти покладається вимога забезпечити підготовку висококваліфікованих фахівців в галузі дошкільної освіти здатних організувати валеологічний супровід, моніторинг та підтримку в теперішніх умовах та забезпечити цілісний розвиток особистості дитини. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21545 |
Appears in Collections: | Кафедра дошкільної педагогіки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Preparation of students.pdf | 776.35 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.