Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2146
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДоброва, Тетяна Георгієвна-
dc.contributor.authorDobrova, Tatyana-
dc.date.accessioned2019-04-23T13:34:23Z-
dc.date.available2019-04-23T13:34:23Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationДоброва Т. Г. Використання системи маркетингу в управлінні малим підприємництвом / Т. Г. Доброва // Менеджмент підприємницької діяльності: навч. посіб. для професійної підготовки військовослужбовців ЗС України звільнених у запас. Проект «Україна-Норвегія». – Вип. 6 / МОН України, ДЗ "ПНПУ ім. К. Д. Ушинського"; [рецензенти:Т. В. Матюк, Г. О. Сакун; авт. передм. О. Я. Чебикін]. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика». – 2018. – С. 107-154.-
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2146-
dc.description.abstractВідповідно до сучасних підходів менеджмент – це процес управління матеріальними і людськими ресурсами, який забезпечує їх інтеграцію та найефективніше використання для досягнення поставлених цілей. Відомо також про вплив на ефективність функціонування організації різних елементів зовнішнього бізнес-середовища. Серед суб’єктів, від яких безпосередньо залежить успішність роботи організації, першочергову роль відіграють потенційні споживачі і конкуренти. According to modern approaches, management is a process of managing material and human resources, which ensures their integration and the most effective use to achieve goals. It is also known about the impact on the efficiency of the organization of various elements of the external business environment. Among the entities that directly affect the success of the organization, the primary role is played by potential consumers and competitors.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectмалє підприємництвоuk
dc.subjectуправління підприємництвомuk
dc.subjectринок продавцяuk
dc.subjectвиробництвоuk
dc.subjectмаркетингове управлінняuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectsmall businessuk
dc.subjectbusiness managementuk
dc.subjectseller's marketuk
dc.subjectproductionuk
dc.subjectmarketing managementuk
dc.titleВикористання системи маркетингу в управлінні малим підприємництвомuk
dc.title.alternativeUsing the marketing system in small business managementuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2018 Вип. 6

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dobrova Tatyana 2018 .pdf759.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.