Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21429
Назва: Особливості організації процесу адаптивного фізичного виховання для школярів із порушенням зору
Автори: Афанасьєв, Сергій Миколайович
Дишель, Галина Олександрівна
Богдановський, Ігор Васильович
Ключові слова: школярі
адаптивне фізичне виховання
порушення зору
гра
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Афанасьєв С. М. Особливості організації процесу адаптивного фізичного виховання для школярів із порушенням зору / С. М. Афанасьєв , Г. О. Дишель , І. В. Богдановський // Olympicus : науковий журнал. – 2024. – № 3. – С.3-7.
Короткий огляд (реферат): Актуальність проблеми. Процес адаптивного фізичного виховання школярів із порушенням зору здійснює спеціальні завдання, які мають корекційну, компенсаторну, профілактичну та лікувально-відновну спрямованості. Адаптивне фізичне виховання школярів реалізується з урахуванням індивідуального підходу до регулювання фізичного навантаження та підготовленості, а також до їхніх сенсорних можливостей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21429
Розташовується у зібраннях:2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf325.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.