Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21429
Назва: | Особливості організації процесу адаптивного фізичного виховання для школярів із порушенням зору |
Автори: | Афанасьєв, Сергій Миколайович Дишель, Галина Олександрівна Богдановський, Ігор Васильович |
Ключові слова: | школярі адаптивне фізичне виховання порушення зору гра |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Афанасьєв С. М. Особливості організації процесу адаптивного фізичного виховання для школярів із порушенням зору / С. М. Афанасьєв , Г. О. Дишель , І. В. Богдановський // Olympicus : науковий журнал. – 2024. – № 3. – С.3-7. |
Короткий огляд (реферат): | Актуальність проблеми. Процес адаптивного фізичного виховання школярів із порушенням зору здійснює спеціальні завдання, які мають корекційну, компенсаторну, профілактичну та лікувально-відновну спрямованості. Адаптивне фізичне виховання школярів реалізується з урахуванням індивідуального підходу до регулювання фізичного навантаження та підготовленості, а також до їхніх сенсорних можливостей. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21429 |
Розташовується у зібраннях: | 2024 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
3.pdf | 325.83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.