Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21388
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПаласевич, Ірина Львівна-
dc.contributor.authorБереза, Світлана Богданівна-
dc.date.accessioned2025-01-23T10:04:02Z-
dc.date.available2025-01-23T10:04:02Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПаласевич І. Л. Розвиток креативності дітей дошкільного віку / І. Л. Паласевич // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. № 3 (148). Одеса, 2024. С. 65-70.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21388-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано основні підходи до трактування сутності взаємопов’язаних, однак не тотожних понять «творчість» та «креативність». Їх розмежування увиразнюють діяльнісний та особистісний підходи: термін «креативність» підкреслює особистісний аспект, характеризує індивіда як суб’єкта творчості, а діяльнісний компонент поняття «творчість» дає змогу оцінити творчий потенціал будь-якого виду діяльності.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectтворча діяльністьuk
dc.subjectтворчістьuk
dc.subjectпрояви креативностіuk
dc.subjectкреативністьuk
dc.titleРозвиток креативності дітей дошкільного вікуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11.pdf261.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.