Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21378
Title: Форми і засоби формування навичок слухового самоконтролю майбутнього викладача мистецької школи на заняттях з інструментального ансамблю
Authors: Ісаєнко, Ганна Петрівна
Keywords: засоби навчання
форма організації навчання
творча майстерня
групова форма роботи
Issue Date: 2024
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Ісаєнко Г. П. Форми і засоби формування навичок слухового самоконтролю майбутнього викладача мистецької школи на заняттях з інструментального ансамблю / Г. П. Ісаєнко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. № 3 (148). Одеса, 2024. С. 40-44.
Abstract: У статті визначено форми і засоби формування навичок слухового самоконтролю майбутнього викладача мистецької школи на заняттях з інструментального ансамблю. Проаналізовано наукову літературу, де представлені праці науковців, які визначають форми організації навчання музично- професійної підготовки в закладах вищої освіти. Охарактеризовано поняття «форма організації навчання». До визначених форм утворення навичок слухового самоконтролю майбутнього викладача мистецької школи на заняттях з інструментального ансамблю віднесено групову форму роботи, яка передбачає творчу майстерню з поділом на повні та мікрогрупи, де здобувачі вищої освіти набувають різних професійних навиків та вмінь і формують навички слухового самоконтролю, а до засобів формування навичок слухового самоконтролю – комбіновані засоби комунікації, які поєднують вербальну і невербальну комунікації, одночасне використання голосового, мімічного і жестикуляційного показу, ілюстративний показ, та музично-технічні, а саме різні музичні інструменти.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21378
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7.pdf246.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.