Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21378
Title: | Форми і засоби формування навичок слухового самоконтролю майбутнього викладача мистецької школи на заняттях з інструментального ансамблю |
Authors: | Ісаєнко, Ганна Петрівна |
Keywords: | засоби навчання форма організації навчання творча майстерня групова форма роботи |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Ісаєнко Г. П. Форми і засоби формування навичок слухового самоконтролю майбутнього викладача мистецької школи на заняттях з інструментального ансамблю / Г. П. Ісаєнко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. № 3 (148). Одеса, 2024. С. 40-44. |
Abstract: | У статті визначено форми і засоби формування навичок слухового самоконтролю майбутнього викладача мистецької школи на заняттях з інструментального ансамблю. Проаналізовано наукову літературу, де представлені праці науковців, які визначають форми організації навчання музично- професійної підготовки в закладах вищої освіти. Охарактеризовано поняття «форма організації навчання». До визначених форм утворення навичок слухового самоконтролю майбутнього викладача мистецької школи на заняттях з інструментального ансамблю віднесено групову форму роботи, яка передбачає творчу майстерню з поділом на повні та мікрогрупи, де здобувачі вищої освіти набувають різних професійних навиків та вмінь і формують навички слухового самоконтролю, а до засобів формування навичок слухового самоконтролю – комбіновані засоби комунікації, які поєднують вербальну і невербальну комунікації, одночасне використання голосового, мімічного і жестикуляційного показу, ілюстративний показ, та музично-технічні, а саме різні музичні інструменти. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21378 |
Appears in Collections: | 2024 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.