Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21374
Title: | Трансформація європейської освітньої аксіології та повернення її в українську освітню практику |
Authors: | Собчук, Р. О. |
Keywords: | освіта аксіологія аксіологічний підхід європейська освіта цінності |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Видавничий дім «Гельветика» |
Citation: | Собчук Р. О. Трансформація європейської освітньої аксіології та повернення її в українську освітню практику / Р. О. Собчук // Наукове пізнання : методологія та технологія. – Одеса : Гельветика, 2024. – № 2 (54). – С. 18-23. |
Abstract: | У зв’язку з нинішнім станом розвитку України, глибоки- ми соціальними, духовними й економічними зрушеннями, які переживає країна в третьому тисячолітті, виникла необхідність реформувати освітню систему, завдяки чому людина утвердиться як найвища соціальна цінність, найповніше розкриються її здібності, стануть пріоритетними загальнолюдські цінності, в людські відносини в соціумі та з навколишнім се- редовищем прийде гармонія . Ціннісна проблематика завжди була й залишиться присутня як у науковому дискурсі, так і в царині, що охоплює людську цікавість. Це питання є вічно актуальною проблемою. Проблемний науковий дискурс та сьогодення доводять: на аксіоло- гічній тематиці акцентують не тільки професійно зацікавлені фахівці й дослідники, вона є чи не найбільш резонансною та найбільш актуальною в кожній із суспільних галузей. Аксіологі- єю освіти охоплені різні проблеми й аспекти, зокрема самоактуалізація та професійний ріст і життєва мудрість, зрілість поглядів. Враховуючи, що резонансність, яку нині формують освітньо-інноваційні хвилі, перебуває на піковій стадії, можна стверджувати, що дослідниць- ка акцентуація та актуалізація теми аксіології неминуче відбуватиметься і в майбутньому. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21374 |
Appears in Collections: | 2024 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.