Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21374
Title: Трансформація європейської освітньої аксіології та повернення її в українську освітню практику
Authors: Собчук, Р. О.
Keywords: освіта
аксіологія
аксіологічний підхід
європейська освіта
цінності
Issue Date: 2024
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Citation: Собчук Р. О. Трансформація європейської освітньої аксіології та повернення її в українську освітню практику / Р. О. Собчук // Наукове пізнання : методологія та технологія. – Одеса : Гельветика, 2024. – № 2 (54). – С. 18-23.
Abstract: У зв’язку з нинішнім станом розвитку України, глибоки- ми соціальними, духовними й економічними зрушеннями, які переживає країна в третьому тисячолітті, виникла необхідність реформувати освітню систему, завдяки чому людина утвердиться як найвища соціальна цінність, найповніше розкриються її здібності, стануть пріоритетними загальнолюдські цінності, в людські відносини в соціумі та з навколишнім се- редовищем прийде гармонія . Ціннісна проблематика завжди була й залишиться присутня як у науковому дискурсі, так і в царині, що охоплює людську цікавість. Це питання є вічно актуальною проблемою. Проблемний науковий дискурс та сьогодення доводять: на аксіоло- гічній тематиці акцентують не тільки професійно зацікавлені фахівці й дослідники, вона є чи не найбільш резонансною та найбільш актуальною в кожній із суспільних галузей. Аксіологі- єю освіти охоплені різні проблеми й аспекти, зокрема самоактуалізація та професійний ріст і життєва мудрість, зрілість поглядів. Враховуючи, що резонансність, яку нині формують освітньо-інноваційні хвилі, перебуває на піковій стадії, можна стверджувати, що дослідниць- ка акцентуація та актуалізація теми аксіології неминуче відбуватиметься і в майбутньому.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21374
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5.pdf287.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.