Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21351
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХуан Ятін-
dc.date.accessioned2025-01-22T09:07:42Z-
dc.date.available2025-01-22T09:07:42Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationХуан Ятін. Готовність майбутнього вчителя музичного мистецтва до використання модерністської музики в освітньому процесі / Хуан Ятін // Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2024. – №3. – С. 75-81.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21351-
dc.description.abstractСпираючись на концепції загальної педагогіки та педагогічної психології, які відображають феномен готовності педагога до професійної діяльності, на уявлення естетики та мистецтвознавства про модернізм у музичному мистецтві, на науковий метод концептуального моделювання, автор досліджує можливості формування готовності вчителя музичного мистецтва до використання модерністської музики в навчальному процесі. Ця готовність розуміється як потенційна здатність виконувати поставлене педагогічне завдання й моделюється як комплекс теоретичних уявлень, емпіричних знань, інтерпретаційних умінь і мотивів педагогічної діяльності. Структурними компонентами моделі цієї готовності є: 1) системне та цілісне розуміння модернізму в мистецтві; 2) здатність розуміти твори модерністського музичного мистецтва; 3) здатність до словесної та музично-звукової інтерпретації модерністських музичних творів; 4) інтерес до модерністської музики та мотивація використання творів цього напряму мистецтва в освітній практиці. Розроблена модель дає теоретичне підґрунтя для подальшого дослідження теми, зокрема для встановлення педагогічних підходів, принципів, методів та умов ознайомлення майбутніх учителів музичного мистецтва з феноменом модерністського мистецтва, впровадження модерністської музики в навчальний процес. Особливо перспективними в цьому плані є культурологічний, герменевтичний і поліхудожній педагогічні підходи; принципи розвивального навчання, єдності художньо-технічної діяльності, цілісності та різноманітності видів дій; інтерактивні методи та форми роботи, що активізують творче мислення тощо. Викладена в роботі теоретична модель готовності дає змогу визначити критерії та показники експериментальної оцінки рівня готовності. Так, наприклад, зазначені компоненти готовності можна оцінювати за гносеологічним (рівень мистецтвознавчих і культурологічних знань), поетичним (рівень володіння мовою та риторикою модерністської музики), перфомативним (рівень уміння виконувати і словесно пояснити художньо-образне значення творів) і аксіологічним критеріями. Цей аспект дослідження потребує подальшої розробки в напрямі підготовки формувального педагогічного експерименту.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»uk
dc.subjectготовністьuk
dc.subjectучитель мистецтваuk
dc.subjectосвітній процесuk
dc.subjectмодернізмuk
dc.subjectмодерністська музикаuk
dc.subjectзнанняuk
dc.subjectінтерпретація музикиuk
dc.subjectрозуміння мистецтваuk
dc.subjectпедагогічна мотиваціяuk
dc.subjectінтересuk
dc.subjectцінністьuk
dc.titleГотовність майбутнього вчителя музичного мистецтва до використання модерністської музики в освітньому процесіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:№3 (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13.pdf263.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.