Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21349
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯн Ханьжи-
dc.date.accessioned2025-01-21T11:40:16Z-
dc.date.available2025-01-21T11:40:16Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЯн Ханьжи. Художньо-полілогічні уміння в ансамблевому музикуванні: структурна характеристика / Ян Ханьжи // Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2024. – №3. – С. 66-74.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21349-
dc.description.abstractМета дослідження – у визначенні структури художньо-полілогічних умінь майбутніх магістрів музичного мистецтва як конструкту, що забезпечує здатність вести й організовувати багаторівневу полілогічну комунікацію в процесі ансамблевого музикування. Провідними визначаються рівні: (а) міжсуб’єктної взаємодії, що забезпечує обмін різноманітною – вербальною і невербальною – інформацією, зокрема, інтерпретаційно-творчими ідеями; (б) художньої комунікації у процесі спільної взаємодії із музичним твором. Взаємозв’язок комунікаційних процесів цих рівнів розглядається як полілог, у якому міжсуб’єктна комунікація забезпечує можливість спільного аналізу і вироблення єдиної інтерпретаційної концепції, яка враховує творче бачення і сприйняття кожного учасника ансамблю. Результатом полілогічної комунікації в ансамблевому музикуванні є створення спільного творчого продукту – виконавської інтерпретації музичного твору. Застосування методології акторно-мережевої теорії (Actor-network theory (ANT)) дало змогу дослідити художньо-полілогічні уміння майбутніх магістрів музичного мистецтва як латентний конструкт, на формування та функціонування якого впливає низка пов’язаних між собою чинників, що зумовлюють спроможність згаданих здобувачів вести й організовувати багаторівневу полілогічну комунікацію в процесі ансамблевого музикування. У результаті розгляду таких чинників як акторів, а каналів їхнього взаємовпливу, відповідно, як мереж у структурі досліджуваного конструкту було виявлено чотири основні взаємопов’язані компоненти, а саме: полікомунікативно-мотиваційний, семіотико-епістемологічний, дискрептивно- рефлексійний та дискурсивно-партисипативний. Перспектива подальших досліджень полягає у розробці критеріального апарату оцінювання рівнів сформованості художньо-полілогічних умінь у майбутніх магістрів музичного мистецтва та експериментальному дослідженні такого конструкту на основі методології ANT.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»uk
dc.subjectхудожній полілогuk
dc.subjectансамблеве музикуванняuk
dc.subjectполікомунікаціяuk
dc.subjectумінняuk
dc.subjectсотворчістьuk
dc.subjectспільна інтерпретаціяuk
dc.subjectкомпонентна структураuk
dc.titleХудожньо-полілогічні уміння в ансамблевому музикуванні: структурна характеристикаuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:№3 (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf222.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.