Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21349
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ян Ханьжи | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-21T11:40:16Z | - |
dc.date.available | 2025-01-21T11:40:16Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Ян Ханьжи. Художньо-полілогічні уміння в ансамблевому музикуванні: структурна характеристика / Ян Ханьжи // Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2024. – №3. – С. 66-74. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21349 | - |
dc.description.abstract | Мета дослідження – у визначенні структури художньо-полілогічних умінь майбутніх магістрів музичного мистецтва як конструкту, що забезпечує здатність вести й організовувати багаторівневу полілогічну комунікацію в процесі ансамблевого музикування. Провідними визначаються рівні: (а) міжсуб’єктної взаємодії, що забезпечує обмін різноманітною – вербальною і невербальною – інформацією, зокрема, інтерпретаційно-творчими ідеями; (б) художньої комунікації у процесі спільної взаємодії із музичним твором. Взаємозв’язок комунікаційних процесів цих рівнів розглядається як полілог, у якому міжсуб’єктна комунікація забезпечує можливість спільного аналізу і вироблення єдиної інтерпретаційної концепції, яка враховує творче бачення і сприйняття кожного учасника ансамблю. Результатом полілогічної комунікації в ансамблевому музикуванні є створення спільного творчого продукту – виконавської інтерпретації музичного твору. Застосування методології акторно-мережевої теорії (Actor-network theory (ANT)) дало змогу дослідити художньо-полілогічні уміння майбутніх магістрів музичного мистецтва як латентний конструкт, на формування та функціонування якого впливає низка пов’язаних між собою чинників, що зумовлюють спроможність згаданих здобувачів вести й організовувати багаторівневу полілогічну комунікацію в процесі ансамблевого музикування. У результаті розгляду таких чинників як акторів, а каналів їхнього взаємовпливу, відповідно, як мереж у структурі досліджуваного конструкту було виявлено чотири основні взаємопов’язані компоненти, а саме: полікомунікативно-мотиваційний, семіотико-епістемологічний, дискрептивно- рефлексійний та дискурсивно-партисипативний. Перспектива подальших досліджень полягає у розробці критеріального апарату оцінювання рівнів сформованості художньо-полілогічних умінь у майбутніх магістрів музичного мистецтва та експериментальному дослідженні такого конструкту на основі методології ANT. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | художній полілог | uk |
dc.subject | ансамблеве музикування | uk |
dc.subject | полікомунікація | uk |
dc.subject | уміння | uk |
dc.subject | сотворчість | uk |
dc.subject | спільна інтерпретація | uk |
dc.subject | компонентна структура | uk |
dc.title | Художньо-полілогічні уміння в ансамблевому музикуванні: структурна характеристика | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | №3 (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
12.pdf | 222.96 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.