Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21344
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Крижевська, Світлана Григорівна | - |
dc.contributor.author | Krzhevska, Svitlana Grygorivna | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-21T10:06:24Z | - |
dc.date.available | 2025-01-21T10:06:24Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Крижевська С. Г. Робота над художнім твором у навчальному процесі / С. Г. Крижевська // Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2024. – №3. – С. 35-39. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21344 | - |
dc.description.abstract | Дослідження присвячене розробці шляхів удосконалення професійної підготовки студентів художньо-графічного факультету під час роботи над художнім твором у навчальному процесі. На основі здійсненого теоретичного аналізу наукових джерел визначено, що успішне розкриття такої теми полягає в поєднанні теоретичного аналізу та практичного досвіду викладання образотворчого мистецтва у вищих навчальних закладах, спрямованого на підготовку майбутніх художників-педагогів. У статті розглядаються нові підходи до формування професійної компетентності майбутніх художників-педагогів. Наукова публікація пропонує також нові педагогічні підходи до формування професійної компетентності майбутніх художників-педагогів, що сприяє ефективному інтегрованому розвитку творчих та професійних навичок. З’ясовано, що безпосереднє обговорення зі студентами результатів виконаної роботи для з’ясування її успішності є дуже плідним. Це сприяє усвідомленню здобувачами важливості й необхідності послідовного виконання роботи, важливості обов’язкового попереднього аналізу об’єкта зображення, його форми, пропорції, визначення характерних рис, властивостей, гармонійного поєднання всіх елементів, структурної побудови тощо. Такий підхід створює сприятливі умови підготовки здобувачів до самостійної творчої діяльності, що власне і є кінцевою метою навчання. Теоретична значущість дослідження полягає в уточненні поняття «образне мислення» стосовно створення художньої образності в процесі навчання у студентів художньо-графічних факультетів. Практична значущість дослідження полягає в тому, що отримані в ньому результати можуть бути використані в практиці викладання, для вдосконалення навчальних планів та програм, під час підготовки методичних посібників для студентів художньо-графічних факультетів. Адже майбутній учитель образотворчого мистецтва покликаний формувати інтерес до художньої спадщини та розвивати творчі здібності учнів. А це можливо лише за наявності в нього професійних знань та активної художньої творчості. Також однією з найважливіших проблем підготовки студентів художньо-графічних факультетів є вивчення, розуміння та усвідомлення цінностей художньої культури. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | образотворче мистецтво | uk |
dc.subject | композиція | uk |
dc.subject | формотворення | uk |
dc.subject | об’єкт зображення | uk |
dc.subject | задум | uk |
dc.subject | графічна майстерність | uk |
dc.subject | структура | uk |
dc.subject | натюрморт | uk |
dc.subject | художня педагогіка | uk |
dc.subject | виховання свідомості | uk |
dc.subject | тональне рішення | uk |
dc.title | Робота над художнім твором у навчальному процесі | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | №3 (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
7.pdf | 179.45 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.