Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21282
Title: | Самоконцепція як провідна стратегія становлення та розвитку особистості майбутніх фахівців соціономічної сфери |
Authors: | Богданова, Інна Михайлівна |
Keywords: | соціономічна сфера самоконцепція самоконтроль |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Богданова І. М. Самоконцепція як провідна стратегія становлення та розвитку особистості майбутніх фахівців соціономічної сфери / І. М. Богданова // Управління та інновації в освіті : досвід, проблеми та перспективи : збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 21-22 листоп 2024 р.). - Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. - С.22-23. |
Abstract: | Важливого значення в житті кожного фахівця набуває уміння сформувати стан, завдяки якому він бере під контроль усе, що відбувається з ним у професійній діяльності, відслідковує причини і наслідки діяльності, ставлення до своїх дій та до дій інших, відчуває упевненість у прийнятті самостійних рішень, тобто вибудовує самоконцепцію. Фахівець соціономічної сфери перебуває у колі діяльності «людина – людина», яка вимагає зосередженості на успішній «суб’єкт- суб’єктній» взаємодії, вимагає постійного удосконалення особистісних та професійних якостей. Багаторічний досвід роботи у педагогічному університеті вказує на те, що майже 50% випускників не впевнені в успішності вибору професії та у подальшій реалізації свого потенціалу на ниві освітньої діяльності. Побудовою самоконцепції як системи внутрішніх домінант, що дозволять успішно розпорядитися своїм потенціалом взагалі мало хто цікавиться та опікується. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21282 |
Appears in Collections: | Світоглядні горизонти місії вчителя Нової української школи (2019) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.