Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21282
Title: Самоконцепція як провідна стратегія становлення та розвитку особистості майбутніх фахівців соціономічної сфери
Authors: Богданова, Інна Михайлівна
Keywords: соціономічна сфера
самоконцепція
самоконтроль
Issue Date: 2019
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Богданова І. М. Самоконцепція як провідна стратегія становлення та розвитку особистості майбутніх фахівців соціономічної сфери / І. М. Богданова // Управління та інновації в освіті : досвід, проблеми та перспективи : збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 21-22 листоп 2024 р.). - Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. - С.22-23.
Abstract: Важливого значення в житті кожного фахівця набуває уміння сформувати стан, завдяки якому він бере під контроль усе, що відбувається з ним у професійній діяльності, відслідковує причини і наслідки діяльності, ставлення до своїх дій та до дій інших, відчуває упевненість у прийнятті самостійних рішень, тобто вибудовує самоконцепцію. Фахівець соціономічної сфери перебуває у колі діяльності «людина – людина», яка вимагає зосередженості на успішній «суб’єкт- суб’єктній» взаємодії, вимагає постійного удосконалення особистісних та професійних якостей. Багаторічний досвід роботи у педагогічному університеті вказує на те, що майже 50% випускників не впевнені в успішності вибору професії та у подальшій реалізації свого потенціалу на ниві освітньої діяльності. Побудовою самоконцепції як системи внутрішніх домінант, що дозволять успішно розпорядитися своїм потенціалом взагалі мало хто цікавиться та опікується.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21282
Appears in Collections:Світоглядні горизонти місії вчителя Нової української школи (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14.pdf264.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.