Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21263
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПодгорна, Вікторія Віталіївна-
dc.contributor.authorPodhorna, Victoria Vitaliіvna-
dc.contributor.authorГерега, С. О.-
dc.date.accessioned2025-01-10T12:35:13Z-
dc.date.available2025-01-10T12:35:13Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПодгорна В. В. Теоретично-методологічні основи взаємозв’язку корекції мовленнєвої та рухової сфер розвитку в молодших школярів із порушеннями мовлення / В. В. Подгорна // // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 641-642.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21263-
dc.description.abstractАналіз праць щодо проблеми корекції рухової та мовленнєвої сфер розвитку в дітей із порушеннями мовлення засвідчив, що в основі синхронізації розвитку рухових і мовленнєвих здібностей покладено морфофункціональний взаємозв’язок моторики і мовлення (П. Анохін, М. Бернштейн, Л. Виготський, М. Кольцова, О. Лурія, І. Павлов, О. Ратнер, І. Сеченов та ін.). Результати аналізу досліджень дозволили виявити, що механізми мовленнєвої діяльності корелюють з багатьма відділами головного мозку, ураження яких може бути пов’язане з порушеннями у розвитку рухової сфери і викликати різні за своєю структурою мовленнєві дефекти (І. Марковська, Е. Симерницька, А. Семенович, Н. Траугот, Л. Цвєткова та ін.), що дає підстави припустити особливе значення рухового аналізатора у розвитку мозкової діяльності, а саме у формуванні та вдосконаленні мовлення дитини молодшого шкільного віку в нормі та при мовленнєвій патології. Поняття «мовленнєвий розвиток» стосовно молодших школярів із порушеннями мовлення розуміємо як біосоціальний процес становлення складних функціональних систем мовлення (гностико-праксичного забезпечення мовлення, фонетико-фонематичної та лексико-граматичної систем, а також імпресивного та експресивного мовлення), які зумовлені консолідацією різних патологічно сформованих структурно незалежних ділянок мозку, кожна з яких вносить у цілісну функціональну систему свій специфічний внесок.uk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectкорекція рухової та мовленнєвої сферuk
dc.subjectдіти з порушеннями мовленняuk
dc.subjectмоторно-мовленнєвий розвитокuk
dc.titleТеоретично-методологічні основи взаємозв’язку корекції мовленнєвої та рухової сфер розвитку в молодших школярів із порушеннями мовленняuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Podhorna.pdf11.04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.