Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21247
Title: | Формування стійких мотивів до систематичних занять фізичним вихованням у студентської молоді |
Authors: | Ігнатенко, Сузанна Олександрівна Ihnatenko, Suzanna Oleksandrivna |
Keywords: | мотив фізичне виховання молоді мотивованість вища освіта |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Видавничий дім «Гельветика» |
Citation: | Ігнатенко С. О. Формування стійких мотивів до систематичних занять фізичним вихованням у студентської молоді / С. О. Ігнатенко // лобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 600-601. |
Abstract: | Метою дослідження є визначення чинників формування у студентів вищих навчальних закладів позитивних мотиваційних установок та звички до систематичних занять фізичним вихованням. Для розуміння подальшої логіки досліджуваного питання доцільно представити визначення ключових дефініцій. Мотив – (від лат. move – рухаю) – спонуки людської діяльності, зумовлені об'єктивними потребами. Мотиви безпосередньо передують конкретній поведінці людини і органічно пов'язані з нею. Значний вплив на формування мотивів чинять життєвий досвід, переконання особи, моральні та естетичні якості особи. Мотивованість викликає у студентів інтерес до занять фізичним вихованням. Інтерес – свідоме вибіркове позитивне відношення до чого-небудь, що спонукає людину проявляти активність для пізнання об'єкта, що її цікавить. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21247 |
Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Конф. в Репоз.Odesa.pdf | 11.04 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.