Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21240
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШеломовська, Оксана-
dc.date.accessioned2025-01-08T11:30:01Z-
dc.date.available2025-01-08T11:30:01Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationШеломовська О. Освітня послуга:соціологічне осмислення сутності та значення /О.Шеломовська // Управління та інновації в освіті : досвід, проблеми та перспективи : збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 21-22 листоп 2024 р.). - Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського , 2024. С. 120-121/uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21240-
dc.description.abstractДо середини ХХ ст. освіта розумілася, у більшості випадків, як індивідуальне та суспільне благо, оскільки саме їй відводилася провідна роль у формуванні та розвитку людського капіталу, за рахунок якого в розвинених країнах, згідно з експертними оцінками, створюється більшість валового національного продукту. Але, сьогодні освіта, а особливо вища, переважно виконує функції освітньої послуги, що є цілком об'єктивним для сучасності. Формула «освіта як послуга» є відображенням культури ринкового суспільства, панівними цінностями якого є максимізація корисності, ефективність та конкурентоспроможність, свобода та плюралізм самовизначенняuk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subject«освіта як послуга»uk
dc.subjectсуспільне благоuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectефективністьuk
dc.titleОсвітня послуга:соціологічне осмислення сутності та значенняuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Управління та інновації в освіті: досвід, проблеми та перспективи (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
43.pdf914.23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.