Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21223
Назва: Методичні аспекти вивчення іноземних мов на прикладі китайської мови в контексті різних вікових груп: лексичний і культурологічний аспекти
Автори: Коваленко, А.
Ключові слова: вивчення іноземних мов
китайська мова
лексична компетентність китайської мови
сходознавство в Україні
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет"
Бібліографічний опис: Коваленко А. Методичні аспекти вивчення іноземних мов на прикладі китайської мови в контексті різних вікових груп: лексичний і культурологічний аспекти / Коваленко А. // Південноукраїнські наукові студії: збірник матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. студентів та молодих вчених (м. Одеса, 19-21 листопада 2024 р.) / за ред. д. філос . н., проф. Петінової О. Б. – Одеса : Університет Ушинського, 2024. – С.185-187..
Короткий огляд (реферат): На сьогодні китайська мова користується значною популярністю серед студентів в Україні. Бурхливий розвиток китайської мови був спричинений появою Інститутів Конфуція в багатьох містах України, котрі співпрацюють з університетами в Китаї та Україні, і надають можливість українським студентам вивчати мову з носіями та в подальшому відкривають шлях до навчання в Китайських ВНЗ. Адаптація існуючих методів викладання іноземних мов до викладання китайської із впровадженням лексичного і культурологічного аспектів навчання є пріорітетним завданням для стрімкого розвитку китайської мови серед молодших вікових груп. В подальшому вирішення цієї проблеми може призвести до розробки україномовного підручника, що відповідав би стандартам НУШ і давав змогу вчителям використовувати комунікативний метод викладання
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21223
Розташовується у зібраннях:Південноукраїнські наукові студії (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kovalenko.pdf1.48 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.