Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21223
Title: | Методичні аспекти вивчення іноземних мов на прикладі китайської мови в контексті різних вікових груп: лексичний і культурологічний аспекти |
Authors: | Коваленко, А. |
Keywords: | вивчення іноземних мов китайська мова лексична компетентність китайської мови сходознавство в Україні |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет" |
Citation: | Коваленко А. Методичні аспекти вивчення іноземних мов на прикладі китайської мови в контексті різних вікових груп: лексичний і культурологічний аспекти / Коваленко А. // Південноукраїнські наукові студії: збірник матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. студентів та молодих вчених (м. Одеса, 19-21 листопада 2024 р.) / за ред. д. філос . н., проф. Петінової О. Б. – Одеса : Університет Ушинського, 2024. – С.185-187.. |
Abstract: | На сьогодні китайська мова користується значною популярністю серед студентів в Україні. Бурхливий розвиток китайської мови був спричинений появою Інститутів Конфуція в багатьох містах України, котрі співпрацюють з університетами в Китаї та Україні, і надають можливість українським студентам вивчати мову з носіями та в подальшому відкривають шлях до навчання в Китайських ВНЗ. Адаптація існуючих методів викладання іноземних мов до викладання китайської із впровадженням лексичного і культурологічного аспектів навчання є пріорітетним завданням для стрімкого розвитку китайської мови серед молодших вікових груп. В подальшому вирішення цієї проблеми може призвести до розробки україномовного підручника, що відповідав би стандартам НУШ і давав змогу вчителям використовувати комунікативний метод викладання |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21223 |
Appears in Collections: | Південноукраїнські наукові студії (2024) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kovalenko.pdf | 1.48 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.