Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21211
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чебикін, Олексій Якович | - |
dc.contributor.author | Chebykin, Oleksij Yakovych | - |
dc.date.accessioned | 2024-12-30T07:25:50Z | - |
dc.date.available | 2024-12-30T07:25:50Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Чебикін О.Я. Методичні рекомендації до самостійної роботи з навчальної дисципліни «Теорії та концепції пізнання психічних явищ». Одеса: Університет Ушинського, 2024. 35 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21211 | - |
dc.description.abstract | Теорії та концепції пізнання психічних явищ – це навчальна дисципліна, що вивчає методи, принципи та закономірності пізнання психічних процесів, станів і властивостей особистості, а також їх взаємозв’язок із зовнішнім світом. Вона спрямована на формування теоретичних і практичних навичок для аналізу та розуміння психологічних явищ. Навчальна дисципліна «Теорії та концепції пізнання психічних явищ» є обов’язковою складовою фахової підготовки сучасного психолога. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | методичні рекомендації | uk |
dc.subject | самостійна робота | uk |
dc.subject | практичне заняття | uk |
dc.subject | психічні явища | uk |
dc.subject | концепції пізнання | uk |
dc.title | Методичні рекомендації до самостійної роботи з навчальної дисципліни «Теорії та концепції пізнання психічних явищ» | uk |
dc.type | Book | uk |
Appears in Collections: | Кафедра теорії та методики практичної психології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Chebykin_O_YA_OK6_Methodological_recommendations_Theories_and_concepts_of_cognition.pdf | 624.94 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.