Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21199
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Черненко, Наталія | - |
dc.contributor.author | Цзінь, Фанфей | - |
dc.date.accessioned | 2024-12-24T12:49:46Z | - |
dc.date.available | 2024-12-24T12:49:46Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Н. Черненко Професійний розвиток керівників закладів загальної середньої освіти : виклики та можливості / Черненко Н. Цзінь Ф. // Управління та інновації в освіті : досвід, проблеми та перспективи : збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 21-22 листоп 2024 р.). - Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського , 2024. С. 117-119. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21199 | - |
dc.description.abstract | Сучасні реалії сьогодення, соціально-економічні зміни в умовах реформування освітньої галузі, а також глобалізації та цифровізація вимагають від керівників закладів загальної середньої освіти високого рівня професійної підготовки, адаптивності та готовності до безперервного розвитку. Їх професійний розвиток є одним із головних чинників забезпечення якості освіти, ефективності управлінських процесів і стабільності закладів освіти у динамічних умовах, що зумовлює необхідність глибокого аналізу викликів, можливостей і складових професійного розвитку керівників шкіл. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | реформування освітньої галузі | uk |
dc.subject | соціально-економічні зміни | uk |
dc.subject | соціально-емоційне навчання | uk |
dc.subject | діджиталізація навчання | uk |
dc.title | Професійний розвиток керівників закладів загальної середньої освіти : виклики та можливості | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Управління та інновації в освіті: досвід, проблеми та перспективи (2024) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.