Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21169
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІлясов, Олександр Олександрович-
dc.contributor.authorIlіasov, Oleksandr Oleksandrovych-
dc.contributor.authorKon, Olena Oleksandrivna-
dc.contributor.authorКон, Олена Олександрівна-
dc.date.accessioned2024-12-20T14:46:26Z-
dc.date.available2024-12-20T14:46:26Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСокаль М. А. Ігри з лінгвістичним компонентом як засіб розвитку мовленнєвої компетенції здобувачів вищої освіти на практичних заняттях з риторики / О. О. Ілясов, О. О. Кон // Актуальні питання слов’янського мовознавства / відп. ред. О.О. Ілясов. Вип. ХIX. Одеса : Homeless Publishing, 2024. С. 149-156uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21169-
dc.description.abstractУ статті розглянуто ігрові методики, що використовуються на прак-тичних заняттях з риторики як засіб сприяння розвитку мовленнєвої ком-петенції здобувачів вищої освіти. На думку авторів, робота із цим «несе-рйозним» матеріалом змушує здобувачів вищої освіти задуматися про значення й функціонування мовних одиниць різних рівнів, дозволяє роз-будовувати їх мовленнєву компетенцію.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherHomeless Publishinguk
dc.subjectвища совітаuk
dc.subjectмовленнєва компетенціяuk
dc.subjectігрові методикиuk
dc.subjectровиток мовлення здовувачів вищої освітиuk
dc.titleІгри з лінгвістичним компонентом як засіб розвитку мовленнєвої компетенції здобувачів вищої освіти на практичних заняттях з риторикиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:(2024) [Випуск XIX]

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
19.pdf1.55 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.