Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21156
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДяченко, Ірина-
dc.date.accessioned2024-12-20T14:05:32Z-
dc.date.available2024-12-20T14:05:32Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationІ. Дяченко Сучасні підходи до професійної підготовки майбутніх фахівців спеціальності 061 журналістика / Дяченко І. // Управління та інновації в освіті : досвід, проблеми та перспективи : збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 21-22 листоп 2024 р.). - Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського , 2024. С.73-75.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21156-
dc.description.abstractПотужний розвиток інформаційного суспільства зумовлює нові запити щодо журналістської підготовки, оскільки в сучасних умовах інформаційного суспільства дедалі більше посилюється роль мас-медіа як соціального інституту. Зростання впливу різноманітних мас-медіа на долі країн зумовлюють особливо прискіпливе ставлення до професії журналіста, зумовлює необхідність пошуку нових форм і методів підготовки майбутніх журналістів, а також підготовки їх до медіаосвітньої діяльності, оскільки медіаосвіта є невід’ємною частина сучасного світу, а журналісти як посередники між інформацією та суспільством відіграють ключову роль у формуванні медіаграмотності.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectжурналістська підготовкаuk
dc.subjectінформаційне суспільствоuk
dc.subject«Журналістика та соціальні комунікації»uk
dc.subjectжурналістuk
dc.titleСучасні підходи до професійної підготовки майбутніх фахівців спеціальності 061 журналістикаuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Управління та інновації в освіті: досвід, проблеми та перспективи (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
26.pdf910.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.