Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21100
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДушкова, М.-
dc.date.accessioned2024-12-19T12:22:51Z-
dc.date.available2024-12-19T12:22:51Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationДушкова М. Когнітивні моделі в умовах кризової освіти: роль гуманітарної науки у розвитку критичного мислення / М. Душкова // Південноукраїнські наукові студії: збірник матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. студентів та молодих вчених (м. Одеса, 19-21 листопада 2024 р.) / за ред. д. філос . н., проф. Петінової О. Б. – Одеса : Університет Ушинського, 2024. – С.125-128.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21100-
dc.description.abstractРозробка нових методів розвитку критичного мислення та ретельне вивчення існуючих когнітивних моделей необхідні для зміни парадигми освіти в умовах кризи. Гуманітарна освіта є сильним стимулом для розвитку аналітичних здібностей, оскільки вона закладає основу для системного мислення та критичної оцінки даних. Основою критичного мислення є здатність аналізувати, синтезувати та оцінювати інформацію, яку надає методологічний інструментарій гуманітарних наук. У кризових умовах когнітивні моделі навчання вимагають нового підходу до організації навчального процесу, який враховує соціальні, культурні та психологічні аспекти сприйняття інформації. Розвиток цілісного світогляду, розвиток емоційного інтелекту та розвиток здатності до емпатії, що є важливими компонентами критичного мислення, є результатом гуманітарної складової освіти. Розвиток креативності, інноваційного мислення та адаптивності до змін стимулюється впровадженням гуманітарного знання в освітній процес.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectкритичне мисленняuk
dc.subjectкогнітивні моделіuk
dc.subjectкризова освітаuk
dc.subjectгуманітарна наукаuk
dc.subjectкреативністьuk
dc.subjectінноваційне мисленняuk
dc.subjectмоделі навчанняuk
dc.subjectадаптивністьuk
dc.titleКогнітивні моделі в умовах кризової освіти: роль гуманітарної науки у розвитку критичного мисленняuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Південноукраїнські наукові студії (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dushkova.pdf1.32 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.