Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21049
Title: Інформаційно-рекламний менеджмент організацій культури та мистецтва
Authors: Кульбако, А.
Keywords: управління інформаційно-рекламною діяльністю
соціокультурна сфера
менеджмент інформаційно-рекламної діяльності
Issue Date: 2024
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Кульбако А. Інформаційно-рекламний менеджмент організацій культури та мистецтва / А. Кульбако // Південноукраїнські наукові студії: збірник матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. студентів та молодих вчених (м. Одеса, 19-21 листопада 2024 р.) / за ред. д. філос . н., проф. Петінової О. Б. – Одеса : Університет Ушинського, 2024. – С. 25-27.
Abstract: Управління інформаційно-рекламною діяльністю установ культури та мистецтва – це стратегічний процес, комплекс заходів, спрямованих на ефективне створення, поширення та донесення інформації про культурні події, проєкти та самі установи. Мета такого управління – залучити ширшу аудиторію, підвищити інтерес до культурних заходів та сформувати позитивний імідж установи. Висвітленню проблеми управління рекламною діяльністю на підприємстві значна увага приділена у дослідженнях та публікаціях Ромата Є.В. та Сендерова Д.В., Лук’янець Т.І., Балабанової Л., Дж. Р. Россітера та Л. Персі, Р. Батри, Дж. Дж. Маєрса та Д.А. Аакера, Д. Огілві, багатьох інших вчених та практиків. Проте в працях даних авторів не в повній мірі висвітлено сутність та роль інформаційно-рекламного менеджменту в загальній структурі управління організацією, майже відсутня специфіка даного процесу в діяльності установ соціокультурної сфери.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21049
Appears in Collections:Південноукраїнські наукові студії (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kulbako.pdf1.46 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.