Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21048
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСемко, Я.-
dc.date.accessioned2024-12-17T08:34:51Z-
dc.date.available2024-12-17T08:34:51Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСемко Я. Статусна мотивація споживання мистецтва / Я. Семко // Південноукраїнські наукові студії: збірник матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. студентів та молодих вчених (м. Одеса, 19-21 листопада 2024 р.) / за ред. д. філос . н., проф. Петінової О. Б. – Одеса : Університет Ушинського, 2024. – С. 22-25.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21048-
dc.description.abstractПитання про витоки ставлення людини до мистецтва завжди актуальне Однак численні спроби пояснювати такі складні явища, як ставлення людини до мистецтва або художній смак, такими простими причинами, як вік, освіта або іншими легко вимірними ознаками аудиторії, не дають пояснення споживчої поведінки і призводять до нехтування його потенційно важливими детермінантами, у тому числі мотиваціями. Традиційно соціологія мистецтва намагається пов'язувати ставлення людини до мистецтва з набором його соціально-демографічних характеристик. Такий підхід зрозумілий, він «лежать на поверхні», оскільки ґрунтується на фактах статистичного зв'язку статі, віку, освіти, що легко фіксуються, та інших вимірних характеристик респондентів з деякими особливостями і закономірностями їхньої споживчої поведінки Так, наприклад, давно відомо, що в публіці мистецтва більше жінок, ніж чоловіків, що вони в середньому старші, ніж населення в цілому, а їхній освітній рівень значно перевищує рівень освіти населення. При цьому, чим вища частота контактів людини з мистецтвом, тим менше таких людей в аудиторії мистецтва.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectспоживання мистецтваuk
dc.subjectспоживча поведінкаuk
dc.subjectдертермінантиuk
dc.titleСтатусна мотивація споживання мистецтваuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Південноукраїнські наукові студії (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Semko.pdf1.56 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.