Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21045
Назва: Який зв’язок традицій і новаторства у розвитку культури?
Автори: Саловський, А.
Ключові слова: маркетинг у соціальних мережах
соціальні медіа
рекламні компанії
соціальні мережі
соціокультурна діяльність
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Саловський А. Який зв’язок традицій і новаторства у розвитку культури? / А. Саловський //Південноукраїнські наукові студії: збірник матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. студентів та молодих вчених (м. Одеса, 19-21 листопада 2024 р.) / за ред. д. філос . н., проф. Петінової О. Б. – Одеса : Університет Ушинського, 2024. – С. 13-15.
Короткий огляд (реферат): SММ (Social Media Marketing) – маркетинг у соціальних мережах є сучасним напрямом соціокультурної діяльності. На сьогоднішній день він активно використовується для просування і розкрутки різних продуктів і послуг, є одним із інструментів підвищення обізнаності та популяризації культурних чи соціальних проєктів Основною метою SММ є збільшення цільової аудиторії через соціальні мережі, такі як: Facebook, Instagram, ТікTок, YouTube та інші, що дозволяє не тільки залучати користувачів, а й створити простір для взаємодії в реальному часі [1]. SММ виступає ключовим механізмом комунікації між фірмами- виробниками, організаціями, окремими індивідами та їхніми підписниками, стимулюючи залученість аудиторії через публікації, рекламні компанії та інтерактивні формати взаємодії (частіше опитування або прямі трансляції)ю
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21045
Розташовується у зібраннях:Південноукраїнські наукові студії (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Саловський.pdf1.45 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.