Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21045
Title: Який зв’язок традицій і новаторства у розвитку культури?
Authors: Саловський, А.
Keywords: маркетинг у соціальних мережах
соціальні медіа
рекламні компанії
соціальні мережі
соціокультурна діяльність
Issue Date: 2024
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Саловський А. Який зв’язок традицій і новаторства у розвитку культури? / А. Саловський //Південноукраїнські наукові студії: збірник матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. студентів та молодих вчених (м. Одеса, 19-21 листопада 2024 р.) / за ред. д. філос . н., проф. Петінової О. Б. – Одеса : Університет Ушинського, 2024. – С. 13-15.
Abstract: SММ (Social Media Marketing) – маркетинг у соціальних мережах є сучасним напрямом соціокультурної діяльності. На сьогоднішній день він активно використовується для просування і розкрутки різних продуктів і послуг, є одним із інструментів підвищення обізнаності та популяризації культурних чи соціальних проєктів Основною метою SММ є збільшення цільової аудиторії через соціальні мережі, такі як: Facebook, Instagram, ТікTок, YouTube та інші, що дозволяє не тільки залучати користувачів, а й створити простір для взаємодії в реальному часі [1]. SММ виступає ключовим механізмом комунікації між фірмами- виробниками, організаціями, окремими індивідами та їхніми підписниками, стимулюючи залученість аудиторії через публікації, рекламні компанії та інтерактивні формати взаємодії (частіше опитування або прямі трансляції)ю
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21045
Appears in Collections:Південноукраїнські наукові студії (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Саловський.pdf1.45 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.