Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20971
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLongjie, Li-
dc.contributor.authorHrinchenko, Alla-
dc.date.accessioned2024-12-04T08:35:16Z-
dc.date.available2024-12-04T08:35:16Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationLi Longjie The role of associative thinking in the process of learning to play the piano /Longjie Li,Hrinchenko Alla//Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези Х Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 18-19 жовтня 2024 р.). ― Т.1. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. С.320-321uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20971-
dc.description.abstractThe article is devoted to the problem of education of associative and figurative thinking as the most important factor in improving the quality of professional training of a musician-performer, teacher-musician. The peculiarities of the functioning of associative thinking in the performance process of a pianist are determined. Methodical principles for activating associative thinking in the process of piano training have been developed.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,uk
dc.subjectassociative thinkinguk
dc.subjectthinkinguk
dc.subjectpianistuk
dc.subjectpiano traininguk
dc.titleThe role of associative thinking in the process of learning to play the pianouk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2024) Т.1.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
114.pdf3.57 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.