Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20959
Назва: Interpretive experience as the foundation of professional training for foundation of professional training for future piano teachers
Автори: Xin, Lin
Ключові слова: pedagogical skills
professional training
piano pedagogy
music
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,
Бібліографічний опис: Xin Lin Interpretive experience as the foundation of professional training for foundation of professional training for future piano teachers /Lin Xin //Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези Х Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 18-19 жовтня 2024 р.). ― Т.1. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. С.285-286
Короткий огляд (реферат): Interpretive experience plays a crucial role in the professional training of future piano teachers, serving as the foundation upon which expressive and pedagogical skills are built. In music education, where technical proficiency and expressive depth must coexist, interpretive experience enables teachers to guide students beyond technical mastery into the realm of meaningful musical expression.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20959
Розташовується у зібраннях:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2024) Т.1.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
102.pdf3.57 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.