Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20959
Title: Interpretive experience as the foundation of professional training for foundation of professional training for future piano teachers
Authors: Xin, Lin
Keywords: pedagogical skills
professional training
piano pedagogy
music
Issue Date: 2024
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,
Citation: Xin Lin Interpretive experience as the foundation of professional training for foundation of professional training for future piano teachers /Lin Xin //Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези Х Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 18-19 жовтня 2024 р.). ― Т.1. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. С.285-286
Abstract: Interpretive experience plays a crucial role in the professional training of future piano teachers, serving as the foundation upon which expressive and pedagogical skills are built. In music education, where technical proficiency and expressive depth must coexist, interpretive experience enables teachers to guide students beyond technical mastery into the realm of meaningful musical expression.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20959
Appears in Collections:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2024) Т.1.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
102.pdf3.57 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.