Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20940
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛюбимова, Світлана Анатоліївна-
dc.contributor.authorLyubymova, Svitlana Anatoliyivna-
dc.date.accessioned2024-11-29T07:31:55Z-
dc.date.available2024-11-29T07:31:55Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЛюбимова С. А. Семантико-когнітивні та прагматичні аспекти репрезентації лінгвокультурного типажу «дівчина-flapper» в американському дискурсі / С. А. Любимова // Київському національному лінгвістичному університеті, Київ, С. 21uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20940-
dc.description.abstractДисертацію присвячено дослідженню репрезентації лінгвокультурного типажу ''дівчина-flapper'' в аспекті його семантико-когнітивних та прагматичних характеристик, які маніфестуються в американському дискурсі. Явище ''дівчина- flapper'' виникло в американському суспільстві 20-х років минулого століття та співвідносилось з образом жінки нового покоління, стиль життя і зовнішність якої сприймались як гендерний і соціальний виклик суспільству. Унаслідок комплексного дослідження вербалізації типажу ''дівчина-flapper'' було встановлено, що він є специфічним лінгвокультурним концептом американської дискурсивної свідомості.uk
dc.publisherКиївський національний лінгвістичний університетuk
dc.subjectдівчина-flapperuk
dc.subjectавторефератuk
dc.subjectсемантико-когнітивні аспектиuk
dc.subjectпрагматичні аспектиuk
dc.subjectлінгвокультурний типажuk
dc.titleСемантико-когнітивні та прагматичні аспекти репрезентації лінгвокультурного типажу «дівчина-flapper» в американському дискурсіuk
dc.typeBookuk
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lyubymova.pdf401.63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.