Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20940
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Любимова, Світлана Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Lyubymova, Svitlana Anatoliyivna | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-29T07:31:55Z | - |
dc.date.available | 2024-11-29T07:31:55Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Любимова С. А. Семантико-когнітивні та прагматичні аспекти репрезентації лінгвокультурного типажу «дівчина-flapper» в американському дискурсі / С. А. Любимова // Київському національному лінгвістичному університеті, Київ, С. 21 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20940 | - |
dc.description.abstract | Дисертацію присвячено дослідженню репрезентації лінгвокультурного типажу ''дівчина-flapper'' в аспекті його семантико-когнітивних та прагматичних характеристик, які маніфестуються в американському дискурсі. Явище ''дівчина- flapper'' виникло в американському суспільстві 20-х років минулого століття та співвідносилось з образом жінки нового покоління, стиль життя і зовнішність якої сприймались як гендерний і соціальний виклик суспільству. Унаслідок комплексного дослідження вербалізації типажу ''дівчина-flapper'' було встановлено, що він є специфічним лінгвокультурним концептом американської дискурсивної свідомості. | uk |
dc.publisher | Київський національний лінгвістичний університет | uk |
dc.subject | дівчина-flapper | uk |
dc.subject | автореферат | uk |
dc.subject | семантико-когнітивні аспекти | uk |
dc.subject | прагматичні аспекти | uk |
dc.subject | лінгвокультурний типаж | uk |
dc.title | Семантико-когнітивні та прагматичні аспекти репрезентації лінгвокультурного типажу «дівчина-flapper» в американському дискурсі | uk |
dc.type | Book | uk |
Appears in Collections: | Автореферати |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Lyubymova.pdf | 401.63 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.