Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20937
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Денисенко, Н. | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-27T13:11:55Z | - |
dc.date.available | 2024-11-27T13:11:55Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Денисенко Н. Формування професійної мобільності майбутніх учителів фізичної культури крізь призму андрагогічних ідей К. Д. Ушинського / Н. Денисенко // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 575-577. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20937 | - |
dc.description.abstract | Виходячи з розуміння історіографії в контексті нашого дослідження, особливий інтерес викликає друга половини XIX – початку ХХ ст. визначений нами, як «реформаторський період» в освіті дорослих. Як стверджує О. В. Сухомлинська, «…це століття дало нам велику кількість видатних постатей учених і педагогів, які продемонстрували широку палітру поглядів на освіту й виховання». Яскравим прикладом зростаючої уваги до означеного періоду може слугувати діяльність відомого педагога К. Д. Ушинського (1824–1870), який надавав освіті дорослих особливого значення. Як вважає П. М. Щербань, К.Д.Ушинський є «один із найвидатніших педагогів ХІХ століття, що зробив особливий внесок у розвиток вітчизняної педагогіки, заклав її наукові основи, створив цілісну педагогічну систему (концепцію). Він виступав як педагог-філософ, чітко розуміючи, що педагогіка може базуватися тільки на міцному філософському і природничонауковому фундаменті, на принципах народної педагогіки. У сучасних умовах формування професійної мобільності майбутніх учителів фізичної культури значно зріс інтерес до педагогічних ідей К. Д. Ушинського. Як стверджує Олена Жаданова, «причина цього – об’єктивні реалії: поглиблене вивчення доробок вітчизняного педагога дозволяє пізнати не тільки минуле в галузі освіти і виховання, але й узагальнити сучасні проблеми навчально-виховного процесу, накреслити шляхи їх розв’язання» . | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk |
dc.subject | професійна мобільність вчителя | uk |
dc.subject | вчитель фізкультури | uk |
dc.subject | педагогічні ідеї К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | навчально-виховний процес | uk |
dc.title | Формування професійної мобільності майбутніх учителів фізичної культури крізь призму андрагогічних ідей К. Д. Ушинського | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Denysenko.pdf | 11.04 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.